دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1397 - 10:06
آنا گزارش می‌دهد؛

دستوری که توپ را در زمین اروپایی‌ها انداخت

دستور رسیدن به"190 هزار سو" در حالی ازسوی رهبری ابلاغ شد که دولت آمریکا برجام را پاره کرده است و ساکنان قاره سبز هم با سیاست یکی به نعل یکی به میخ توان موشکی ایران را هدف گرفته‌اند.
کد خبر : 285105

گروه سیاسی خبرگزاری آنا_ آرزو نوروزجم: عروج حضرت روح الله وارد سی‌امین سال خود شد، امسال نیر مانند هر سال شبستان حرم امام خمینی مملو از جمعیت است و از هر سو برای تجدید پیمان با رهبر کبیر انقلاب شعار سر می‎دهند.


از همه طیف و سلیقه‌ای آمده اند، لشگری‌ها و کشوری‌ها آماده‌اند تا به پپیشواز سخنرانی رهبر انقلاب بروند.


اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، نظامی و روحانی، ائمه جمعه، سیاسیون قبل و حال حاضر همه آمده‌اند، حتی آنهایی که پیش از این طرد شده بودند و کمتر صدا تصویرشان دیده می‌شد.


از رئیس و وزیر و وکیل دولت نهم ودهم گرفته، تا رئیس فعلی قوه مجریه و وزرای کابینه دولت دوازدهم، روسای قوه مقننه و قضاییه هم آمد‌ه‌اند.


در قسمتی از شبستان هم سفرای و کارداران کشورهای خارجی مقیم تهران نشسته اند، رهبران دینی سایر ادیان هم در کنار مقامات نظامی دنیا، گوشی به دست منتظرند تا رهبر ایران بیاید.


ساعت نزدیک 5 عصر است، محوطه بیرون حرم نیز دست کمی از داخل آن ندارد، مردم شعار می‌دهند "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند".


ساعت نزدیک پنج و نیم عصر است و طبق قرار قبلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای وارد شبستان شدند، همه منتظرند تا سخنرانی آغاز شود، سر صحبت با بیان خصائص و ویژگی‌های حضرت امیر(ع) باز شد.


حال و احوالاتی که رهبری معظم معتقد بودند نمودش در رفتار و کردار و رهبری اما خمینی(ره) هم جلوه کرده بوده و شبیه به آن بزرگوار زندگی کردند.


صداقت و ایستادگی و شدت، و لطافت و صفا و دقت از جمله ویژگی‌هایی است که ایشان برای حضرت امیر برشمردند و گفتند ایستادگی برابر ظلم و لطف در برابر مظلوم یکی از محورهای اصلی رفتاری و سره زندگی ایشان است.


رهبری معظم همچنین فرمودند: صلابت و ایستادگی و استحکام امیر المومنین در برابر هر حرکت نا بحق و ظلم و ظالم و انحراف از راه خدا و طغیانگری و اغوا گری، نظیرش آن تا امروز دیده نشده است.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در قسمت دیگری از صحبت‌هایشان فرمودند: حضرت امام انسانی قوی و مقتدر بود، انسانی که توانست حکومت وراثتی و دیکتاتوری را بعد از 2 هزار سال قدرت، به زیر بکشد و آمریکایی را که به دنبال منافع حیاتی خود در ایران بود را وادار به عقب نشینی کند.


رهبر انقلاب اشاره‌‌ای هم به ایام هشت ساله جنگ تحمیلی کردند و فرمودند: حضرت امام توانست طراحان جنگ تحمیلی را ناکام بگذارد، چرا که آنها هدفشان ناکامی و ریشه کن کردن انقلاب اسلامی بود و امام خمینی توانست از این‌ها یک فرصت به وجود آورد.


جمعیت جوان و نسل سوم و چهارمی‌های حاضر در حرم حضرت امام تقریبا زیاد است، مثل سخنرانی‌های پیش از امروز ، رهبر انقلاب به جوان‌ها و توانایی‌هایشان اشاره کردند و گفتند: یکی از ویژگی‌های حضرت امام «اعتماد به توانایی های مردم و بویژه جوانان و خوش بینی به ملت ایران» و «بی اعتمادی و بدبینی به دشمن» بود، امام بزرگوار یک لحظه به دشمن و پیشنهادهای آن اعتماد نکرد و دشمن را به معنی واقعی کلمه، دشمن می‌دانست.


ایشان همچنین تاکید کردند: ما به مردم و توانایی‌های آنها بخصوص جوانان اعتماد خواهیم کرد اما به دشمن مطلقاً اعتماد نمی‌کنیم.


حرف و حدیث‌های برجامی و شرط و شروط غربی‌ها برای ایران و بایدها و نبایدهایی که دشمن تلاش می‌کند خط و ربط تصمیمات مسئولین کشور را با آنها مشخص کند، محور دیگرصحبت‌های رهبری بود.


ایشان با تاکید فراوان و خطاب به مسئولین کشوری و سران دول غربی گفتند: به نظر می‌آید این دولت‌ها توقع دارند ملت ایران هم تحریم‌ها را تحمل کند، هم از فعالیت‌های هسته‌ای که نیاز قطعی آینده ایران است دست بردارد و هم محدودیت‌های تحمیل شده بر ایران را ادامه دهد اما آنها بدانند که این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد.


خواب آشفته‌ای که رهبری به آن اشاره کردند، یک طرف قضیه‌اش به توان موشکی نظام جمهوری اسلامی می‌رسد و یک طرف دیگرش به تلاش برای ایجاد تفرقه و دو دستگی بین مردم و مسئولان و جناج های سیاسی.


ایشان فرمودند: دشمن با یک عملیات روانی بر روی این نقطه قوت متمرکز شده است و متأسفانه عده‌ای هم در داخل، با او همصدا شده اند.


رهبری برای تیم مذاکره کننده و آنهایی که پای امضای قرارداد برجام رفتند و حمایت کردند و آنهایی هم که منتقد بودند، هشدارهایی داشتند.


ایشان در تذکری جدی، مسئولان سازمان انرژی اتمی را موظف کردند به سرعت آمادگی‌های لازم برای رسیدن به ۱۹۰ هزار سو را پیدا کنند.


فرمانی که کارشناسان چپ و راست آن را دستوری کاملا مدبرانه دانستند که فعلا چند و چون برجامی هم در آن لحاظ شده‌است(بیشتر بخوانید)


ایشان با تاکید فرمودند: این آمادگی‌ها فعلاً در چارچوب برجام باشد.


آیت االله خامنه‌ای هم چنین فرمودند: مقدمات اجرای مسائل آنگونه که رئیس دولت دوازدهم دستور داده فراهم شود و همه فعالیت‌ها باید از فردا آغاز شود.


دستور رسیدن به"190 هزار سو" در حالی ازسوی رهبری ابلاغ شد که دولت آمریکا برجام را پاره کرده است و ساکان قاره سبز هم با یکی به نعل و یکی به میخ در پی برجام‌های دو وسه و یا تکمیل برجام هستند.


هشدار و تذکری که به عقیده کارشناسان مسائل بین‌المللی کاملا بجا و بموقع اعلام شد(بیشتربخوانید)


آب پاکی که رهبر انقلاب به روی دستان طرف‌های قراداد برنامه جامع اقدام مشترک ریخت، حالا طبق اذعان کارشناسان آن طرف آبی، بساط آشفتگی غرب را فراهم می‌کند و توپ را در زمین اروپایی‌ها انداخته‌است.


حسن ختام صحبت‌های رهبر معظم انقلاب هم رنگ و بوی جهان اسلامی داشت و ایشان متنی ‌عربی برای ملت‌های مسلمان خواندند. متنی که در آن بر آرمان قدس و اسلام تاکید شده بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته