دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1397 - 21:26
فعال سیاسی اصلاح‌طلب درگفت‌وگو با آنا:

تصمیم گیری منطقی و در چارچوب قرارداد‌های بین المللی بدور از هیجان، ویژگی بارز دستور امروز مقام معظم رهبری بود

شهاب طباطبایی اظهار کرد: این تصمیم و دستور در برابر قانون شکنی و بدعهدی رئیس جمهور آمریکا در قبال برجام بعنوان یک معاهده بین المللی داده شد، فرمان بازیابی فعالیت‌های هسته‌ای نوعی واکنش بود به اقدامات اخیر آمریکا و تصمیماتی که قرار است برای ادامه برجام گرفته شود.
کد خبر : 285104

شهاب طباطبایی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه صحبت‌های مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال حضرت امام(ره) در خصوص برجام را نوعی تذکر به همه است اظهار کرد: تصمیم گیری منطقی و در چارچوب قرارداد‌های بین المللی بدور از هیجان، ویژگی بارز دستور امروز مقام معظم رهبری بود.


وی افزود: این تصمیم و دستور در برابر قانون شکنی و بدعهدی رئیس جمهور آمریکا در قبال برجام بعنوان یک معاهده بین المللی داده شد، فرمان بازیابی فعالیت‌های هسته‌ای نوعی واکنش بود به اقدامات اخیر آمریکا و تصمیماتی که قرار است برای ادامه برجام گرفته شود.


طباطبایی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اعتماد به توانایی های مردم به ویژه جوانان تصریح کرد: اعتماد کردن به توان داخل از محورهایی بود که به شدت نیاز به توجه و اقدام عملی دارد، مجلس نخستین گام را با تصویب طرح منع به کارگیری بازنشستگان برداشته و حالا نوبت شورای نگهبان و بعد دولت است که با احترام به رای نمایندگان، تمکین عملی به سخنان امروز رهبری را نشان دهند.


این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: از نکات مهم صحبت‌های امروز رهبری موضوع بعدی برحذر داشتن از دو دستگی و دوقطبی کردن جامعه است، به نظرمی‌رسد اهتمام و اقدام مشخص و عملی گروه ها و احزاب و مهمتر از آن دستگاه های متولی امنیت کشور را می طلبد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب