دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1394 - 12:21
در دیدار از منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب تاکید شد

آمادگی و اهتمام جدی واحد اسلام آباد غرب برای ورود به طرح های اقتصادی

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب به منظور بررسی راه های فعالیت و سرمایه گذاری از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان اسلام آباد غرب بازدید کردند.
کد خبر : 28498

به گزارش خبرنگار آنا، در ابتدا این دیدار دکتر احمدی سرپرست واحد اسلام آباد غرب در جلسه ای با ارائه گزارشی از پتانسیل بسیار بالای دانشگاه به لحاظ علمی، نیروی انسانی، فضای فیزیکی و تجهیزات موجود در کارگاه های واحد دانشگاهی از آمادگی کامل و اهتمام جدی برای ورود به طرح های اقتصادی خبر داد.


وی عنوان کرد که این رویکرد مورد تائید و حمایت ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه دکتر قنبری نیز هست.


در ادامه این جلسه رضائی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب گزارشی از روند سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی ارائه و از حضور دانشگاه در مسائل اقتصادی استقبال کرد.


وی گفت: فاصله دانشگاه و اقتصاد از هم زیاد است و با برگزاری چنین جلساتی و ورود دانشگاه ها به صورت مستقیم در مسائل اقتصادی این فاصله کم خواهد شد.


رضایی از آمادگی منطقه ویژه اقتصادی به منظور همکاری و فعالیت با دانشگاه در مباحث آموزشی خبر داد و مقرر شد در جلسات بعدی به صورت هدفمند راه های همکاری و فعالیت اقتصادی بررسی و به امضا طرفین برسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته