دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شروع به کار کمپین افطاری ساده در نمایشگاه قرآن

امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن کمپین افطاری ساده به همت مرکز رشد واحدهای فناور قرآنی جهاد دانشگاهی و استارت آپ مهمانو شروع به کار کرد. هدف از این کمپین ترویج سنت نیکوی افطاری ساده در کشور است.
کد خبر : 284831

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مرکز رشد واحدهای فناور قرآنی جهاد دانشگاهی چند سالی است که با هدف حمایت از ایده های خلاقانه و نوآورانه در حوزه های فرهنگی و مذهبی آغاز به کار کرده است. در حال حاضر چندین استارت آپ با مضامین قرآنی در این مرکز مستقر بوده و مورد حمایت قرار گرفته‌اند.


در همین راستا دکتر محمد واعظی‌نژاد مدیر عامل استارتاپ مهمانو گفت: ایده ارائه پک‌های افطاری ساده قبل از ماه مبارک رمضان در مجموعه مهمانو ارائه شد. هدف ما گسترش این سنت نیکو در جامعه است. به طوری که بتوانیم با کمترین هزینه و با کیفیت خوب بسته های پذیرایی افطاری تک نفره را برای متقاضیان آماده کرده و در زمان و مکان دلخواه به تعداد مورد نیاز تحویل دهیم. تا ما هم به نوبه خود در ثواب این کار سهیم شویم. متاسفانه بعضی از مراسم افطاری شاهد هزینه های زیاد و اسراف هستیم که به هیچ وجه مورد تایید نیست. هدف ما ارائه الگو مناسب برای افطاری ساده است.
امسال در نمایشگاه قرآن بسته‌های پذیرایی افطاری ساده مهمانو در نمایشگاه قرآن به بازدیدکنندگان معرفی و ارائه شد و مورد استقبال قرار گرفت. این بسته‌ها به صورت پک‌های پذیرایی آماده افطاری شامل نان، پنیر، خرما، بامیه، گردو، سبزی، شله زرد و لیوان چایاست. قرار شده است چنانچه در روزهای آینده نیز افرادی بانی این افطاری ساده باشند، مجددا توزیع بسته‌های افطاری در نمایشگاه قران انجام شود. افرادی که مایلند به عنوان بانی در این کار سهیم شوند می‌توانند به سایت مهمانو به نشانی www.mehmano.com مراجعه کنند و پک افطاری مورد نظر خود را سفارش دهند.
همچنین برای ترویج این کار مسابقه عکاسی افطاری ساده طراحی شده است. شرکت کنندگان می توانند از سفره های افطاری ساده عکس بگیرند و به پیچ اینستاگرام مهمانو ارسال نمایند. به عکس هایی که بیشتر پسندیده شوند جوایزی تقدیم می شود. جایزه نفر اول کمک هزینه سفر به کربلای معلا به ارزش دو میلیون تومان، جایزه نفر دوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش یک میلیون تومان و جایزه نفر سوم مبلغ 500 هزار تومان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته