دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1397 - 10:57

پیام استاندار تهران به مناسبت سالروز رحلت امام (ره)و قیام ۱۵ خرداد

استاندار تهران در پیامی فرا رسیدن ایام الله قیام خونین ۱۵ خردادماه و رحلت جانگداز امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.
کد خبر : 284762

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، محمدحسین مقیمی استاندار تهران در پیامی فرا رسیدن ایام الله قیام خونین ۱۵ خردادماه و رحلت جانگداز امام خمینی(ره) را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:


نیمه خردادماه هر سال یادآور خاطرات غم انگیز و حماسه آفرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۴ خردادماه ۶۸ و حماسه خونین ۱۵ خردادماه ۴۲ یادآور مصیبتی عظیم و اندوهی جانکاه است.


فرزندان سپید پوش وطن در روز ۱۵ خردادماه سال ۴۲ با مشت هایی گره کرده علیه رژیم ستمشاهی برگ دیگری از تاریخ زرین این مرز و بوم را نگاشتند. قیام ۱۵ خردادماه یادآور درخت تنومند نهضت اسلامی است که در بهمن ماه ۵۷ به بار نشست و ملت غیور ایران اسلامی این واقعه عظیم را به عنوان روز پیروزی، افتخار و سربلندی فراموش نخواهند کرد.


انقلاب شکوهمند اسلامی با نام امام خمینی(ره) عجین شده است، اینجانب ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ۱۴ خردادماه سالروز رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهدای قیام ١٥ خرداد به مردم و شهروندان عزیز استان تهران به ویژه مردم غیور شهرستان ورامین، از خداوند منان توفیق خدمت همگان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته