دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1397 - 10:42
رهبر انصار الله:

صهیونیست‌ها در نبرد ساحل غربی یمن شرکت دارند/ پرواز جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز الحدیده

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن از مشارکت رژیم صهیونیستی در نبردهای جاری در ساحل غربی یمن و پرواز جنگنده‌های این رژیم در طول چند روز گذشته بر فراز بندر الحدیده یمن خبر داد.
کد خبر : 284752

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در سلسله سخنرانی های خود به مناسبت ماه مبارک رمضان تایید کرد که دشمن صهیونیستی در تجاوزگری علیه یمن و به طور مشخص نبرد در ساحل غربی مشارکت دارد.


وی افزود: واحد فنی ارتش و کمیته های مقاومت مردمی در روزهای گذشته پرواز دشمن صهیونیست بر فراز الحدیده را رصد کرده‌اند.


سید عبدالملک الحوثی گفت: کسی که موضع‌اش زیر نظر آمریکا و با حمایت اسرائیل است، نمی تواند حق و حقیقت باشد.


وی با اشاره به پلید ترین جنایات ائتلاف متجاوز تحت فرماندهی سعودی به یمن، خطاب به ملت یمن گفت: مسئولیت ما این است که از کشورمان در برابر متجاوزان دفاع کنیم.


سید عبدالملک الحوثی گفت: تکفیریها در بیش از 11 جبهه در داخل یمن دعوت به جهاد در راه خدا میکنند اما آنها در حقیقت مزدوران و خدمتکاران آمریکا و اسرائیل هستند.


وی افزود: همانند رسوایی رابطه خوب بین تکفیری ها در سوریه و رژیم صهیونیستی، فعالیت تکفیری به سرعت (در یمن نیز) برملا میشود.


رهبر جنبش انصار الله گفت: یکی از سران تفکیری در افغانستان اعتراف کرد که در کنار آمریکاییها و به دستور سازمان اطلاعات آمریکا جنگیده است.




انتهای پیام/

برچسب ها: یمن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته