دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1394 - 16:20

پایان‌کار نمایندگان ایران در جام جهانی تیراندازی معلولان با کسب 6 مدال

رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولان روز گذشته در کروواسی به کار خود پایان داد و نمایندگان کشورمان با کسب 2 نشان طلا، 3 نقره و یک برنز روز پنج شنبه به ایران باز می گردند.
کد خبر : 28474

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در آخرین روز از رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولان، معصومه خدابخشی، نماینده ایران در رقابت های تفنگ بادی درازکش R5 به مصاف حریفان رفت و با کسب عنوان 28 از راه یابی به فینال بازماند.


بر این اساس، پرونده رقابت های جام جهانی کروواسی برای کاروان ایران با کسب 2 نشان طلا ( یک انفرادی – یک تیمی ) ، 3 نشان نقره ( یک تیمی – 2 انفرادی) ، یک نشان برنز انفرادی و یک عنوان چهارمی تیمی در مسابقات میکس تپانچه بادی 5 تیر P5، پایان یافت.


تیم ایران در رقابت های میکس تپانچه بادی خفیف 50 متر P4، متشکل از ساره جوانمردی، عالیه محمودی و مهدی زمانی به یک نشان نقر دست یافت. در رقابت های انفرادی همین ماده، ساره جوانمردی موفق به کسب یک نشان نقره انفرادی نیز شد.


در بخش تپانچه بادی تیمی بانوان ماده P2، تیم ایران متشکل از ساره جوانمردی، عالیه محمودی و سمیرا ارم، ضمن رکورد شکنی موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان و نشان طلا شد. در رقابت های بخش انفرادی همین ماده، سمیرا ارم به نشان طلا، عالیه محمودی به نشان نقره و ساره جوانمردی به نشان برنز دست یافتند.


رقابتهای تیراندازی جام جهانی کروواسی، با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک ریو، از روز جمعه با ‌حضور 272 تیرانداز از 47 کشور در شهر اوسییک آغاز شد و روز گذشته به کار خود پایان داد.


تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان ایران با ترکیب ساره جوانمردی، عالیه محمودی، سمیرا ارم، معصومه خدابخشی، کبری رضایی و مهدی زمانی ، با هدایت حسین امیری، رقیه اله کرمی و به سرپرستی بتول مشرف جوادی در این رقابت‌ها حضور یافته بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته