دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1394 - 16:19
2 خبر/

امضای تفاهمنامه همکاری بین واحد مرودشت و گروه صنعت و مدیریت ایرافا

مرکز تحقیقات میکرو الکترونیک و لایه نشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و گروه صنعت و مدیریت ایرافا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
کد خبر : 28473

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در راستای تعاملات و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و صنعتی مشترک و با حضور سرپرست و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و مدیران گروه صنعت و مدیریت ایرافا تفاهم‌نامه همکاری مشترک به امضا رسید.


هدف از تنظیم این تفاهم‌نامه آموزشی – پژوهشی، استفاده از توانایی علمی و توسعه همکاری آموزشی- پژوهشی طرفین در راستای استمرار رابطه سازمان یافته بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و گروه صنعت و مدیریت ایرافا و به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل و فرآهم کردن بسترهای لازم برای دستیابی به رشد و ارتقاء علمی – صنعتی استان است.


در محورهای کلان تفاهم‌نامه بحث برگزاری دوره‌های کوتاه مدت، مسابقات علمی و برگزاری بازدیدهای مشترک بین هر دو مجموعه مطرح شده است.


برگزاری نخستین نشست ارتباط با جامعه در واحد مرودشت


جلسه ارتباط با جامعه درباره بررسی زمینه‌های تعاملات مشترک با دادستانی شهرستان مرودشت با حضور مسئولان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و دادستان مرودشت برگزار شد.


در این نشست که به همت دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه مرودشت در محل دادستانی مرودشت برگزار شد، افراد به بیان دیدگاه های خود درباره زمینه‌های مشترک همکاری پرداختند.


اهم نتایج بحث‌های صورت گرفته به این قرار است: دانشگاه درباره برگزاری کلاس برای زندانیان با دادگستری مرودشت همکاری لازم را داشته باشد، در زمینه مطالعات آماری مربوط به مسائل پیشگیری از جرم جنایت همکاری لازم بین دادستانی مرودشت و دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرد، مرکز مشاوره دانشگاه در زمینه ارائه خدمات به پرسنل دادگاه و اعضای خانواده‌های آنان مساعدت لازم داشته باشد،درباره تخفیف مجازات‌های تکمیلی برای مجرمینی که در کلاس‌های مشاوره مرکز مشاوره دانشگاه شرکت کنند، تمهیدات لازم اندیشیده شود و یک تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه و دادستانی مرودشت به امضا برسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته