دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد بندرعباس در گفت‌وگو با آنا:

توافق هسته‌ای، تحقق و اوج همدلی و همزبانی ملت و دولت ایران بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس موفقیت تیم مذاکره کننده کشورمان را ثمره اقتدار، ایستادگی و پایبندی ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: توافق هسته ای، تحقق و اوج همدلی و همزبانی ملت و دولت را به اثبات رساند.
کد خبر : 28470

دکتر مهدی باقری از این توافق به عنوان یک موفقیت بی‌نظیر و تاریخی یاد کرد و به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: تاریخ نشان داده است که کارهای بزرگ از جوامع بزرگ و با هدف و دارای مدیریت صحیح بر می‌آید و تعامل، تفکر و روابط منطقی می‌تواند بسیاری از گره‌های کور دیپلماسی را در سطوح بین‌المللی بگشاید و این پیشامد ملی نیز چیزی جز این نیست.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی بهروزی و سعادت برای همه مسلمانان جهان، از رهنمودها و سیاست های راهبردی مقام معظم رهبری به عنوان رمز موفقیت این اقدام بزرگ یاد کرد و افزود: حرکت و فعالیت‌های تیم مذاکره کننده از آغاز تا پایان با هماهنگی و در راستای منویات رهبری بوده و همین امر موجب شد تا شاهد پیروزی کشور در این میدان مهم جهانی باشیم.


باقری با قدردانی از عملکرد شجاعانه تیم مذاکره کننده کشورمان یادآور شد: توافقات در سطح بین‌المللی با چنین موضوعاتی مهم کاری بسیار سخت و دشوار است و نباید فراموش کنیم که طرف‌های مقابل ما کشورهای بزرگ و بانفوذ بودند و مذاکره با آنها کاری پیچیده و زمان‌بر بوده است.


رئیس واحد بندرعباس با بیان اینکه عزم مسئولان در این راه ستودنی است به آنا گفت: جدیت، پایبندی به تعهدات و اتکال به نیروی لایزال الهی از جمله مولفه‌هایی بود که مسئولان نظام و تیم مذاکره کننده با رعایت آن قدم‌های محکمی در این راه برداشتند و به نتیجه رساندند.


این مسئول خاطرنشان کرد: امروز خون شهدای هسته‌ای کشورمان و تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان امر به ثمر نشسته و بیش از پیش امید و نشاط در بین مردم جامعه طنین‌انداز شده است.


وی توافق را آغاز فصل جدیدی برای منطقه دانست و گفت: با انجام این اتفاق خجسته در آستانه عید بزرگ فطر، کام مردم سرافراز ایران اسلامی حلاوتی وصف ناشدنی را چشید و انگیزه شادمانی مردم در این روزهای مبارک دوچندان شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب