دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1397 - 09:41
با موضوع حمایت از کالای ایرانی در واحد بوئین زهرا برگزار شد؛

هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین

جلسه هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی و مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با موضوع حمایت از کالای ایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا برگزار شد.
کد خبر : 284695

به گزارش خبرنگار آنا در راستای منویات مقام معظم رهبری و در راستای شعار سال حمایت از کالای ایرانی جلسه هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی و معاونین شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا برگزار شد؛ در این جلسه افزون بر حمایت از این شعار راهکارهای اجرایی آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.



دکتر رضا شعبان نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: واحدهای دانشگاهی نقش مهمی را در زمینه ارتقای کیفیت کالای ایرانی می توانند ایفا کنند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با توجه به خلاقیت های خوبی که در زمینه ای هیات علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار بوده و آماده همکاری و تعامل با واحدهای صنعتی و تولیدی است.



دکتر محمد کاظمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا هم با ارائه گزارش عملکرد حوزه حوزه صنعت این واحد دانشگاهی در قالب افتتاح مرکز رشد واحد های فناور استقرار هشت هسته ای مصوب در این مرکز افتتاح کارخانه تولید بازیافت حلال در سال گذشته در شهرک صنعتی اشتهارد و ارائه خدمات مشاوره ای در خصوص استقرار استانداردهای17025 برای آزمایشگاه‌های مختلف آمادگی واحد بوئین زهرا را در جهت ارائه خدمات مشاوره ای و صنعتی اعلام کرد.



علی کشاورز معاون شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین نیز با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه ایجاد ارتباط بین مراکز علمی با واحدهای صنایع گفت: یکی از رویکردها و سیاست‌های دولت تقویت ارتباط بین دانشگاه و واحدهای تولیدی و صنعتی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته