دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1397 - 15:01
سرپرست واحد سوادکوه:

حلقه مفقوده دانشگاه‌ها، نبود ارتباط با صنعت است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه حلقه مفقوده دانشگاه‌ها برای کاربردی شدن پژوهش‌ها را نبود ارتباط با بخش صنعت عنوان کرد.
کد خبر : 284592

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر داریوش خادمی شورمستی در نشست مشترک دانشگاه آزاد اسلامی سوادکوه با سازمان فنی و حرفه ای این شهرستان که با حضور مدیران گروه های آموزشی دانشگاه و مسئولان فنی و حرفه ای در سالن کنفرانس واحد برگزار شد با بیان توانمندی و پتانسیل علمی، آموزشی، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی موجود در دانشگاه، خواستار انعقاد تفاهمنامه برای همکاری و بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات آن سازمان شد.


خادمی شورمستی آموزش علمی و عملی هنرجویان در بخش های مختلف فنی و حرفه ای را برای ورود به بازار کار قابل تحسین دانست، اظهار کرد: دانشجویان رشته های فنی و مهندسی می توانند برای گذراندن دوره کارآموزی و پروژه تحصیلی از ظرفیت های سازمان فنی و حرفه ای استفاده کنند.


معاون اداره فنی و حرفه ای سوادکوه نیز با بیان قابلیت های موجود در بخش های مختلف کارگاهی و آموزشی اداره متبوع خود، گفت: گواهینامه و مدرک فنی ارائه شده به هنرجویان ارزش و اعتبار ملی و بین المللی دارد و افراد در داخل کشور می توانند برای اخذ جواز کسب و کار و تسهیلات وام اشتغال اقدام کنند.


بهداد رحیمی با ارائه راهکارهای همکاری مشترک و عقد تفاهمنامه، خواستار نشست های تخصصی آموزشی با حضور استادان و نیاز سنجی از سوی طرفین برای برگزاری دوره های آموزشی برای دانشجویان شد.


مدیران گروه های آموزشی دانشگاه و کارشناسان آموزش سازمان فنی و حرفه ای شرکت کننده در این نشست تخصصی همزمان با بیان مباحث مطروحه به ارائه دیدگاه ها و نظر خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته