بازدهی علمی سرفصلهای آموزشی با افزایش تولید مقالات علمی بهبود یابد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدحسن برهانی فر در جمع استادان این دو دانشکده با تشریح روند آتی این دانشگاه از استادان خواست در ارتباط با دانشجویان تفاوت های آنان را با نسل های پیش از خود در نظر بگیرند.
وی با اشاره به میزان تاثیرگذاری استادان در شخصیت علمی و پژوهشی دانشجویان به آنان توصیه کرد با اتخاذ تعاملات علمی موثر در راستای بهره وری علمی دانشگاه حرکت کنند.
برهانی فر با تاکید بر رعایت دقیق سرفصل های آموزشی دروس گفت: «با افزایش تولیدات علمی اعم از مقالات ISI، طرح های تحقیقاتی و پژوهشی و پایان نامه های کاربردی و منطبق بر نیاز روز جامعه می توان به بهبود بازده علمی و عملی سرفصل های آموزشی کمک کرد.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در این نشست به بررسی مشکلات، مسائل و پیشنهادهای استادان و اعضای هیأت علمی دو دانشکده ادبیات و روانشناسی در خصوص مسائل آموزشی، پژوهشی، اداری و رفاهی پرداخت.
انتهای پیام/