دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1397 - 12:19

تخریب اموال مدرسه به بهانه گرفتن تقلب از دانش‌آموز!

دانش‌آموزی که به دلیل تقلب حین امتحان از مدیر مدرسه تذکر دریافت کرده بود با والدین خود در مدرسه حاضر شد و ضمن تخریب اموال مدرسه، مدیر را مورد ضرب و شتم و معلمان را مورد هتاکی قرار داد.
کد خبر : 284549

رهبر طوماری، مدیر روابط عمومی اداره آموزش‌و‌پرورش استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با توجه به حادثه دبیرستان دخترانه فاطمیه در شهرستان طارم، گفت: در مورخ 9 خرداد در جلسه برگزاری امتحان پایان سال، یکی از دانش‌آموزان حین انجام تقلب از مدیر مدرسه اخطار دریافت می‌کند متاسفانه این دانش‌آموز با توجه به بی‌انضباطی که انجام داده بود با خانواده و خواهر بزرگترش به مدرسه مراجعه می‌کند و به کادر مدرسه خمله‌ور می‌شود و معلمان و سایر دانش‌اموزان را مورد هتاکی قرار می‌دهد.


وی با بیان اینکه متاسفانه این حادثه موجب ایجاد رعب و وحشت میان دانش‌آموزان و معلمان و لغو امتحان فیزیک و عربی شد، افزود: خانواده دانش‌آموز مزبور موجب ازبین بردن اموال مدرسه نیز شدند.


طوماری خاطرنشان کرد: متاسفانه خانواده این دانش‌آموز مدیر مدرسه را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند به گونه‌ای که مدیر بیهوش شد و به بیمارستان شهدای طارم انتقال یافت. برخی از شاهدان نیز اذعان کرده‌اند که خانواده دانش‌آموز مدیر مدرسه و فرزند وی را نیز تهدید کرده‌اند.


مدیر روابط عمومی اداره آموزش‌و‌پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: پس از اینکه موضوع به مسئولان آموزش‌و‌پرورش شهرستان اعلام شد آنها در محل حاضر شدند و با هماهنگی اولیا هتاک تحویل نیروی انتظامی شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناصر امینی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
۰
سلام
من از شناختی که از مدیر مدرسه محترم فاطمیه دارم ۹۰ درصد ایشان مقصر هستند ایشان رفتار خوبی با ارباب رجوع ندارند بنده خودم رفتار نامناسب ایشان رو دیده ام .
هلدینگ شایسته