دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با تصویب وزارت علوم انجام شد؛

ایجاد سه رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

سه رشته کارشناسی ارشد مدیریت محیط زیست، رسوب‌شناسی و مهندسی معماری با تصویب وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس تصویب و ایجاد شد.
کد خبر : 28453

رئیس واحد بندرعباس با اعلام این مطلب و با بیان اینکه رشته‌های مصوب و ایجاد شده در راستای نیاز استان و پتانسیل‌های موجود صورت گرفته به خبرنگار آنا گفت: تمامی رشته‌ها بر اساس نیاز و با هدف تامین منابع نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان دایر شده و خارج از آن نیست.


مهدی باقری با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز در این زمینه اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با فراهم کردن امکانات و فضای آموزشی مناسب اقدام به تاسیس این رشته‌ها کرده و با تجهیز آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و آتلیه‌ها شرایط مطلوبی برای جذب دانشجو فراهم آورده است.


این مسئول نگاه واقع‌بینانه و راهبردی مسئولان عالی‌رتبه دانشگاه در توسعه و ارتقای واحدها و مراکز استان ها را قابل تقدیر دانست و گفت: اقدامات صورت گرفته در دانشگاه موجب شده تا فعالیت‌ها به دور از هر گونه بروکراسی اداری تحقق یابد و از هزینه و اتلاف وقت‌ها جلوگیری به عمل آید.


وی افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در استان را از جمله نیازهای اساسی دانست و افزود: گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مطالبات مردم صورت می پذیرد و باید در این مسیر سنگ اندازی نشود.


باقری، تنگ‌نظری و اظهار نظرهای بی‌مسئولانه را ناشی از بی‌اطلاعی برخی افراد از نیاز علمی و آموزشی جامعه دانست و به آنا گفت: آنهایی که ساز مخالف را به صدا در می‌آورند بدون تردید از نیاز مردم بی‌اطلاع هستند و آینده جامعه را در ذهن خود ترسیم نمی‌کنند.


وی دانشگاه آزاد اسلامی را یک دانشگاه کاملا مردمی خواند و اظهار کرد: دانشگاه به عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب این افتخار را دارد تا با خدمت رسانی به مردم و کشور عزیزمان ایران اسلامی، قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند.


به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با 52 رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، 35 رشته کارشناسی ارشد و 8 رشته دکترا مشغول دادن خدمات علمی و پژوهشی به شهروندان این خطه از کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته