دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1397 - 12:10
یاد امام انقلاب(5)؛

کمالی: برخی عدم همراهی‌ها مانع از تحقق آرمان‌های امام می‌شود

دبیر کل حزب اسلامی کار با بیان اینکه تلاش‌هایی صورت گرفته تا دیدگاه‌های مورد نظر امام در جامعه مورد توجه واقع شود گفت: برخی با عدم همراهی و مخالفت مانع تحقق اهداف انقلاب اسلامی می‌شوند.
کد خبر : 284505

حسین کمالی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب تلاش بسیاری برای ایجاد راه اسلامی در چهارچوب جمهوری اسلامی کردند گفت: در یک بخش‌هایی تلاش‌هایی صورت گرفته تا دیدگاه‌های مورد نظر امام در جامعه مورد توجه واقع شده و جامعه در جهت اندیشه‌های اسلامی دربیاید.


وی با بیان اینکه مشکلاتی در راستای تحقق آرمان‌های امام وجود داشته تصریح کرد: در بخش‌هایی موانع و عدم همراهی و مخالفت‌هایی وجود داشته که مانع از تحقق اهداف انقلاب اسلامی می‌شود. در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری صورت گرفت اما به تدریج با توجه به موقعیت‌هایی که ایران در آن قرار گرفت احساس می‌شود که آن اندیشه‌ها و نظرات به صورت کمرنگ‌تری در جامعه انجام می‌شود.


کمالی با بیان اینکه در حال حاضر یک نوع تقابل بین‌المللی با برخی از آرمان‌های امام وجود دارد گفت: رسیدن به برخی از آرمان‌های امام همچون حمایت از محرومین و مستضعفین در سطح بین‌الملل و مبارزه‌‌‌ بر علیه استکبار با توجه به شرایطی که امروز در دنیا حاکم است سخت است البته تلاش‌هایی برای حمایت از مردمی که ضعیف شده اند صورت ‌می‌گیرد اما با توجه به امکاناتی که وجود دارد کم‌رنگ است.


وی در ادامه افزود: در مسائل داخلی هم نسبت به طبقات محروم و مستضعف مقداری غفلت صورت می‌گیرد که دولت‌در این رابطه باید برنامه‌ریزی داشته باشد و بقول امام،کوخ نشینان را از موقعیت خود خارج کرده و به وضعیت بهتری رسانده تا مقداری عدالت اجتماعی پررنگ‌تر شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته