دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس پژوهشکده مهندسی پزشکی و سیستم‌های سلامت دانشگاه شریف:

رویداد جایزه ملی مدیریت استعداد دی ماه امسال در دانشگاه شریف برگزار می‌شود/ ثبت نام از اول تیر

رویداد جایزه ملی مدیریت استعداد، 24 دی ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
کد خبر : 284489

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدتقی احمدیان، رئیس پژوهشکده مهندسی پزشکی و سیستم‌های سلامت دانشگاه صنعتی شریف از برگزاری رویداد جایزه ملی مدیریت استعداد در این دانشگاه خبر داد.


وی با اعلام خبر برگزاری این رویداد اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه مدیریت استعدادها در جوامع امروزی و به کارگیری نیروهای خلاق و همچنین با توجه به استعدادها و توانمندی‌های فردی در سازمان‌ها، کارگروه تخصصی جایزه مدیریت استعداد در نظر دارد تا با بررسی فرآیند جذب، به کارگیری، آموزش، حفظ و نگهداشت، توسعه و بررسی ارتباط میان بهره‌مندی از استعداد و شرایط شغلی آنها در سازمان، ضمن تبیین جایگاه آن سازمان در میزان حصول به اهداف مدیریت استعداد، نقشه راه حرکت در مسیر ارتقاء بهره‌وری فعالیت‌های سازمانی را پیش روی مدیران ارشد قرار دهد.


احمدیان هدف از برگزاری جایزه ملی مدیریت استعداد را ارزیابی عملکرد سازمان‌ها با محوریت مدیریت استعداد، جلب مشارکت و فعال نمودن ارکان اجرایی سازمان، شناسایی نقاط قوت و ضعف مدیریت استعداد در سازمان‌ها، توسعه و کیفیت بخشی به کارکردهای مدیریت منابع انسانی، عنوان کرد.


رئیس پژوهشکده مهندسی پزشکی و سیستم‌های سلامت دانشگاه صنعتی شریف گفت: تمام صاحبان مشاغل، شرکت‌ها و سازمان‌ها، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.


احمدیان در پایان گفت: رویداد جایزه ملی مدیریت استعداد با محورهای حفظ و نگهداری استعداد، تناسب میان شغل و استعداد، شناسایی و جذب و ارتقا و توسعه استعداد، آموزش و بهسازی استعداد و به کارگیری آن، 24 دی ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.


لازم به ذکر است؛ ثبت‌نام در این رویداد از یکم تیرماه آغاز خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.cistar.ir مراجعه کنند.




انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه شریف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته