دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1397 - 10:22
مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش‌و‌پرورش:

ابعاد پرونده آزار جنسی دانش‌آموزان هفته آینده اعلام می‌شود

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش‌و‌پرورش با اشاره به پرونده آزار جنسی گروهی دانش‌آموزان، گفت: دستگاه قضایی هفته آینده ابعاد پرونده آزار جنسی دانش‌آموزان را اعلام می‌کند.
کد خبر : 284484

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مجید تهرانیان با اشاره به ماجرای آزار جنسی گروهی از دانش‌آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران، اظهار کرد: متاسفانه اتفاق ناخوشایندی بود و البته ابعاد آن را سیستم قضایی کشور باید اعلام کند.


وی افزود: طبق اطلاعاتی که از آموزش‌و‌پرورش تهران دریافت کرده‌ایم شاید ماجرا به این شدتی نباشد که در فضای مجازی منتشر شده است که به هر صورت جزئیات آن مشخص می‌شود.


مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش‌و‌پرورش با اشاره به اینکه این مجموعه آموزشی 18 سال است که فعالیت می‌کند و مجموعه خوشنامی بوده است، گفت: دانش‌آموزان اخلاقی و شایسته‌ای در این مدرسه درس می‌خوانند و همکاران موفق و صدیقی در آنجا داریم. این مدرسه بیش از 450 دانش‌آموز دارد که اکنون در ایام امتحانات قرار دارند که خود شرایط اضطراب‌آوری دارد.


تهرانیان ادامه داد: اتفاقی که رخ داده ممکن است شرایط نامطلوبی برای بچه‌های مدرسه ایحاد کند. یکسری باید امتحان نهایی بدهند و برخی خود را برای کنکور آماده می‌کنند که روی روحیات آنها ممکن اثر بگذارد. استدعای بنده این است که همه خویشتن داری کنند و اجازه دهند سیستم قضایی کارش را انجام دهد. دستگاه قضایی اعلام کرده‌اند هفته آینده ابعاد پرونده را اعلام می‌کنند و حتما آموزش‌و‌پرورش تصمیمات لازم را در این حوزه اتخاذ خواهد کرد.


وی یادآور شد: اینگونه که اخبار به ما رسیده فضا بسیار سنگین است اما با این شدت که در فضای مجازی و شبکه‌های خارجی به آن پرداخته شده نیست و در هفته آینده ابعاد آن مشخص خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته