دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راه‌اندازی سامانه اتوماسیون اداری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت

جلسه توجیهی سامانه اتوماسیون اداری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با هدف ارتقای بهره‌وری و افزایش امنیت در مکاتبات، تکریم ارباب‌رجوع، سرعت در پاسخ‌گویی به مراجعه کنندگان و افزایش دقت در جمع‌آوری و ثبت اطلاعات ویژه همه کارکنان در محل سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 28440

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: سامانه اتوماسیون اداری سامانه‌ای کاملاً هوشمند و مجهز است که دقت عمل و سرعت در روند رسیدگی به امور دانشجویان و مراجعه‌کنندگان را افزایش خواهد داد.


دکتر مجید خزاعی افزود: این فناوری نوین که با تکیه بر دانایی و توسعه علوم فنی فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی و با تمرکز بر تأمین زیر ساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات مناسب دانشگاه به عنوان متولی فعالیت‌های حوزه IT و ICT در این واحد دانشگاهی، در راستای تحقق مکانیزه کردن فرآیندهای آموزشی و رفاهی و در راستای دستیابی به اهداف و انجام همه امورات دانشگاهی فعالیت خواهد کرد.


وی ادامه داد:‌ از برنامه‌های مهم آن تهیه و استفاده از سیستم‌های مکانیزه نرم‌افزاری به منظور تسهیل، تسریع و افزایش دقت و صحت در انجام امور در بخش‌های مختلف و متنوع دانشگاه است.


خزاعی افزود: در حوزه اتوماسیون اداری مجموعه تعاملات در فضای مجازی علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندهای مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، چرخه‌های مربوط به مدیریت زمان پرسنل، مدیریت کارها، جلسات، صرفه جویی در هزینه‌ها با حذف سیستم کاغذی و اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت نیز تحت پوشش قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته