دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1394 - 13:52
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر:

اجساد قربانیان بالگرد سقوط کرده در خلیج فارس برای شناسایی تحویل شد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: تاکنون اجساد سه تن از سرنشینان بالگرد مفقود شده در آب‌های خلیج‌فارس پیدا و برای شناسایی به پزشکی قانونی تحویل داده شده است.
کد خبر : 28415

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین درویشی با اشاره به مفقود شدن یک فروند بالگرد در آب‌های خلیج فارس در ساعت ۲۳ دوشنبه شب گذشته، اظهار کرد: این بالگرد به منظور حمل مصدوم از اسکله جلالی در ۸ مایلی سکوی نفتی ابوذر پرواز کرده بود و سرنشینان آن، دو خدمه، بیمار و همراه او بودند که متاسفانه در ۲۰ مایلی بوشهر و در مسیر بیمارستان بوشهر، از رادارها خارج شد.


وی با اشاره به تلاش سه تیم دریایی جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های گناوه و بوشهر، متشکل از ۱۲ غواص به همراه نیروهای بسیج، سپاه و نیروی دریایی برای جست‌وجوی سرنشینان این بالگرد، عنوان کرد: جست‌وجو برای یافتن سرنشین چهارم ادامه دارد.


یک مسئول در روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران به خبرنگار اجتماعی آنا از پیدا شدن تعدادی از قطعات این بالگرد خبر داد و اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها پیکر دو خلبان از آب گرفته شده است اما هنوز پیکر دو تن دیگر از پرسنل حفاری پیدا نشده است.


وی افزود: کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری در منطقه حضور دارند و در حال بررسی و ارزیابی قطعات پیدا شده هستند. مقرر شده پس از هماهنگی با برج مراقبت علت وقوع این حادثه از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته