دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1394 - 15:46
در پاسخ به آنا؛

انصاری: مبنای کار دولت با مجلس، تعامل و اطلاع‌رسانی است/ استاندار جدید فارس هیچ حاشیه‌ای ندارد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره «کارنامه سیاسی و مدیریتی استاندار فارس که مورد مناقشه نمایندگان این استان بود»، گفت: افشانی هیچ حاشیه و نقطه منفی در کارنامه‌اش ندارد و از مدیریت اعتدالی برخوردار است.
کد خبر : 28414

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام مجید انصاری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره رایزنی‌های دولت با مجلس درخصوص پروتکل الحاقی اظهار کرد: تازه دیروز بیانیه قرائت شده است، همه کشور در شادی هستند. از کار بزرگ مذاکره‌کنندگان تشکر می‌کنیم، مجلس نیز از مذاکره‌کنندگان قدردانی کرده است و ما نیز از آنها تشکر می‌کنیم.


وی در پاسخ به سؤال آنا مبنی بر اینکه «رئیس‌جمهوری روز گذشته گفته است که در مقابل تهمت‌زنندگان و دروغگویان خواهد ایستاد، با وجود مخالفت‌های جدی برخی از نمایندگان مجلس این راهبرد رئیس‌جمهوری را چگونه به پیش خواهید برد؟»، گفت: به هر حال مبنای کار دولت و شخص رئیس‌جمهوری و همین طور بنده درخصوص مجلس، تعامل و اطلاع‌رسانی است. در حال حاضر کاری انجام شده است که نمایندگان عموم مردم نیز این روند را تأیید می‌کنند. نمایندگان خیر کشور را می‌خواهند و قدردان زحمات طاقت‌فرسا خواهند بود. با این وجود هر جا که لازم باشد شخص رئیس‌جمهوری یا سایر اعضای دولت درباره ابهامات مجلس توضیح خواهند داد.


معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره استاندار جدید استان فارس و همچنین مخالفت‌های نمایندگان این استان گفت: آقای افشانی استانداری با سابقه طولانی است که در امور اجرایی در سطوح عالی فعالیت کرده و در هر جا بوده، موفق جلوه کرده است.


وی ادامه داد: افشانی اهل جنوب کشور است و در فارس تحصیل کرده است. وقتی دیدگاه‌هایش را درباره استان فارس در دولت بیان کرد، مشخص شد که تسلط خوبی بر استان فارس دارد. وی هیچ حاشیه و نقطه منفی در کارنامه‌اش ندارد و از مدیریت اعتدالی برخوردار است. افشانی هیچ‌گاه در هیچ جریان تند و تیز افراطی نبوده است؛ از این رو امیدواریم تعامل خوبی بین استاندار فارس و نمایندگان این استان شکل بگیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته