دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1397 - 13:40

دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران رئیس شورای راهبردی شبکه همکار تهران و البرز شد

کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی شبکه همکار استان تهران و البرز، برای نخستین بار ریاست شورای راهبردی شبکه همکار تهران و البرز را به مدت دو سال عهده‌دار شد.
کد خبر : 284035

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در جلسه‌ای که با حضور دکتر مسعود امانلو دبیر کمیته کشوری تحقیقات دانشجویی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، دکتر هنگامه بختیار مدیر کل دفتر توسعه پژوهش و فناوری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و سرپرستان کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی عضو در شبکه همکار استان تهران و البرز برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به عنوان رئیس شورای راهبردی شبکه همکار تهران منتخب شد.


در این جلسه مقرر شد برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم در راستای اهداف و ماموریت‌های کمیته تحقیقات دانشجویی از جمله برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌ها و ... از سوی دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و به کمیته تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اعلام شود و در صورت تایید مورد حمایت مالی و معنوی قرار گیرد.


کمیته تحقیقات دانشجویی در راستای حمایت از دانشجویان پژوهشگر و نخبه در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و نیز واحدهای مجری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است و به عنوان بستری مناسب و پویا در امر پژوهش‌های دانشجویی حوزه علوم پزشکی فعالیت می‌کند.


در شبکه همکار استان تهران و البرز که پیش از این دانشگاه علوم پزشکی ایران عهده‌دار ریاست شورای راهبردی آن بوده است، دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، ارتش، بقیه‌الله، شاهد، البرز، بهزیستی و توانبخشی و تربیت مدرس و دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران حضور دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته