دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1397 - 13:30
علی دایی:

آزمون در جام جهانی می‌درخشد/ امیدواری شهریار به موفقیت تیم ملی

اسطوره فوتبال ایران گفت: به تیم ملی امید زیادی دارم و مطمئن هستم که در جام جهانی خواهند درخشید.
کد خبر : 284017

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی دایی، اسطوره تیم ملی ایران به حمایت از سردار آزمون هموطنش پرداخته و او می تواند در جام جهانی موفق ظاهر شود.


دایی به عنوان بهترین بازیکن در تاریخ ایران که در سال ۱۹۹۹ موفق شد جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را کسب کند و در باشگاه های بایرن مونیخ و هرتابرلین بازی کرده است. برای ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آینده روشنی در انتظار است و امیداور است که ایران برای اولین بار در تاریخش از مرحله گروهی صعود کند.


دایی که با زدن ۱۰۹ گل به عنوان آقای گل فوتبال جهان شناخته می شود، گفت: دوست ندارم که درباره خودم صحبت کنم ولی می توانم بگویم که سردار در کنار بازیکنی مثل کریم انصاری فرد بازیکن بزرگی است. ما مهاجمان جوانی داریم که آینده خوبی برایشان متصور می شود. مخصوصا سردار که بسیار جوان است. این امکان وجود دارد که او آینده روشنی داشته باشد. امیدوارم آزمون مسیر درستی برای خود انتخاب کند و بتواند برای آینده خودش و تیم ملی ایران مفید باشد.


ایران در گروه دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش رقیب است. آزمون اکنون در تیم روبین کازان روسیه در لیگ برتر روسیه بازی می کند. او در سال گذشته با بازی در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا به همراه باشگاه روستوف برای خودش نامی دست و پا کرد. او با گلزنی مقابل بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید مشهورتر شد.


دایی افزود: جام جهانی می تواند نقطه آغازی برای بسیاری از بازیکنان باشد تا در آینده خود تغییر ایجاد کنند. من مطمئن هستم که سردار آزمون می تواند از روسیه به یک باشگاه بزرگ منتقل شود.


دایی در پایان درباره انتظارش از این تیم ملی ایران گفت: من خیلی امیدوار هستم که این تیم به شکلی عالی در رقابت های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ امارات ظاهر و قهرمان آسیا شود. ما تیم خوبی داریم و ما برای هیچ تیم آسیایی رقیب آسانی نیستیم. اگر بتوانیم همین روال را ادامه دهیم دلیلی بر عدم موفقیت ما وجود ندارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته