دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در هیات امنای استان ایلام در گفت‌وگو با آنا:

درآمدزایی از پروژه‌های منتهی به اختراع، شهریه دانشگاه آزاد را کاهش می‌دهد

خبرگزاری آنا: یزدی صمدی گفت: پروژه های دانشجویان وفارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکترا که منتهی به اختراع می شوند، می توانند برای تولید استفاده و درآمدزا شوند. در نتیجه این سرمایه گذاری و درآمدزایی، دانشگاه می تواند شهریه خود را برای سال‌های آتی کاهش دهد.
کد خبر : 284

دکتر بهمن یزدی صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به بحران مالی که در دانشگاه آزاد وجود دارد، اظهار داشت: بحرانی که با آن روبه رو هستیم به دلیل کم شدن دانشجو است.


وی ادامه داد: با توجه به امکانات خوبی که دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل علاقه مندان فراهم کرده است، انتظار داریم جوانان از این امکانات استقبال کنند.


یزدی صمدی تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد در حال حاضر به دنبال راه اندازی مسئله اقتصاد دانش بنیان هستند بنابراین از طریق طرح‌ها و پروژه‌های دانشجویان وفارغ التحصیلان دوره‌های کار‌شناسی ارشد و دکترا که منتهی به اختراع می‌شوند، می‌توان از این طرح‌ها برای تولید استفاده تا درآمدزا شوند. همچنین این دانشجویان دانشگاه را نیز هدایت می‌کنند.


نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در هیات امنای استان ایلام افزود: البته با استفاده از این طرح‌های دانش بنیان می‌توان به فارغ التحصیلان کمک کرد تا این طرح‌ها را اجرایی و عملیاتی کنند.


وی تصریح کرد: در صورتی که این موضوع محقق گردد، به پیشرفت دانشجویان، دانشگاه و جامعه منتهی خواهد شد و در نتیجه این سرمایه گذاری و درآمدزایی دانشگاه می‌تواند شهریه خود را برای سال‌های آتی کاهش دهد.


نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد در هیات امنای استان ایلام در پایان خاطر نشان کرد: بنابراین با کاهش شهریه دانشجویان برای ثبت نام در دانشگاه استقبال بیشتری می‌کنند و مشکلات مالی دانشگاه نیز حل خواهد شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته