دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1397 - 10:10
حمید درخشان:

صنعت‌نفت ظرفیت درخشش در لیگ برتر را دارد/ طلب از دوباشگاه سابق لیگ برتری

گزینه سرمربیگری صنعت‌نفت آبادان گفت: صنعت‌نفت از بازیکنان مستعدی بهره می‌برد که ظرفیت لازم برای درخشش در سطح اول فوتبال ایران را دارند.
کد خبر : 283983

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص پیشنهاد باشگاه صنعت نفت آبادان برای پذیرفتن هدایت تیم فوتبالش گفت: «صحبت‌های اولیه را با مدیران باشگاه انجام دادم و آنها پس از مطرح کردن خواسته های خود از من برنامه ام را گرفتند. منتظر هستم تا تغییر و تحولاتی که قرار است در هیات مدیره باشگاه صنعت نفت صورت بگیرد، انجام شود تا آنها جواب نهایی را به من بدهند.»


وی در مورد اینکه در سال‌های اخیر سرمربی تیم‌ هایی بوده که مشکلات مالی زیادی داشتند و این موضوع را در خصوص تیم صنعت نفت مدنظر قرار گرفته است یا خیر، گفت: «ان‌شاءالله اگر قرار بر همکاری باشد و من به عنوان سرمربی این تیم آبادانی انتخاب شوم، برای آنکه با خاطری آسوده کارم را شروع کنم، به طور حتم در خصوص مسائل مالی هم حرف‌ های نهایی را خواهم زد. اتفاقاتی که در سال‌های اخیر افتاده را هم جزو بدشانسی‌های خودم می‌گذارم.»


گزینه سرمربیگری تیم صنعت‌ نفت آبادان درباره اینکه این تیم توانایی آن را دارد تا در لیگ برتر سهمیه آسیایی بگیرد، تاکید کرد: «این تیم از بازیکنان مستعدی بهره می‌برد که ظرفیت لازم برای درخشش در سطح اول فوتبال ایران را دارند. مدیریت خوبی در باشگاه وجود دارد که می‌ تواند فضای لازم برای پیشرفت بازیکنان را به آنها بدهد. همچنین صنعت نفت مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی از تیم‌ هایی است که طرفدار اختصاصی دارد و با همه وجودشان تیم را در تمامی بازی‌های داخل و خارج از خانه تشویق می کنند. با وجود چنین مزایایی می توان با صنعت نفت نتایج بسیار خوبی را در لیگ برتر به دست آورد ولی برای رسیدن به سهمیه آسیایی باید برنامه ای مشخص داشت و از حالا نباید نسبت به این موضوع اظهارنظر کرد.»


وی در مورد اینکه در برنامه‌اش به باشگاه صنعت نفت اشاره ای به نام دستیارانش کرده یا خیر، بیان کرد: «نه، در این خصوص اسمی در اختیار باشگاه نگذاشتم. اول اصل کار خودم را در تیم درست می‌کنم و اگر قرار به همکاری شد، همکارانم در کادرفنی را معرفی می کنم.»


درخشان در مورد اینکه کارشناسان معتقدند فصل گذشته رقابت های لیگ برتر به دلیل وقفه های طولانی برگزار شد و آن کیفیت لازم را نداشت و این فصل هم جام ملت‌های آسیا در دی ماه برگزار می‌شود که این موضوع باز هم لیگ را به تعطیلی خواهد کشاند اظهار کرد: «بدون شک فشار جام جهانی باعث شد تا تیم ملی درگیر رقابت‌ها شود و متعاقبا بازی های لیگ دچار وقفه‌های زیادی شود که این موضوع به ضرر تیم ها شد چرا که بازی‌ها به صورت فشرده برگزار شد و از کیفیت پایینی برخوردار بود.»


وی ادامه داد: «امیدوارم این فصل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با برنامه‌ریزی منظم و مدونی که انجام می دهد، مانع از آن شود که بازی‌ها فشرده و هر 3 روز یک بار انجام شود. چنین فشاری نمی گذارد تیم‌ها با کیفیت بازی کنند چرا خستگی ناشی از مسابقات باعث مصدومیت های زیادی می شود و بازیکنان نمی توانند با آمادگی بالایی به مصاف هم بروند.»


درخشان در مورد اینکه از کدام تیم‌ها طلبکار است و برای گرفتن مطالبات خود چه گام‌هایی برداشته، تصریح کرد: «من از پرسپولیس طلب داشتنم که بخش عمده آن را بخشیدم و الباقی را گرفتم. از شاهین بوشهر و نفت تهران هم طلب دارم که هنوز پولم را به رغم شکایت‌هایی که کرده‌ام، نگرفتم. پرونده ها در جریان است و امیدوارم به زود به حقم برسم.»


وی تصریح کرد: «متاسفانه مشکلات مالی در تیم هایی که حضور داشتم، باعث شد تا بازیکنان با دغدغه زیادی به زمین بروند و نتوانند با تمرکز لازم در خدمت تیم باشند. شاهد آن هستیم که شاهین بوشهر و نفت تهران دیگر در لیگ برتر حضور ندارند و امیدوارم دیگر تیم ها با رفع موانع مالی اجازه ندهند که زحمات شان هدر رود و در سطوح پایین تر بازی کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب