دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1397 - 10:22

هدف سه شیر‌ها در سرزمین تزار‌ها

هافبک با تجربه تیم ملی انگلیس اعلام کرد که سه شیر‌ها برای کسب افتخار و قهرمانی به روسیه خواهند رفت.
کد خبر : 283931

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از ساکرنت، تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باید با تیم‌های بلژیک، تونس و پاناما دیدار کند. به نظر نمی‌رسد انگلیس مشکلی برای صعود از این گروه داشته باشد.


اشلی یانگ، هافبک با تجربه و ۳۳ ساله تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس که فصل خوبی را با منچستریونایتد سپری کرد، درباره موضوعات مختلفی به صحبت پرداخت. او در ابتدا درباره بحث نژادپرستی علیه بازیکنان رنگین پوست در جام جهانی گفت‌: نمی‌توانم بگویم واکنش من به این اتفاق در جام جهانی چگونه خواهد بود. این‌ها مسائلی است که فیفا باید برای آنها تصمیم گیری کند. ما در زمین هستیم و هر واکنشی ممکن است به این شعارها بدهیم. امیدوارم در جام جهانی شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.


یانگ ‌اضافه کرد: با بالا رفتن سنم اصلا انگیزه خودم را از دست نداده‌ام و همان بازیکن جاه‌طلب هستم. ترس ندارم که بگویم ما برای قهرمانی به جام جهانی خواهیم رفت و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه‌ ممکن را بگیریم. اکنون رقابت در تیم‌ ‌ملی بسیار فشرده است، چون بازیکنان خوب و زیادی در تیم داریم و قطعا انتخاب ۱۱ بازیکن برای تیم‌ ‌ملی انگلیس کار سختی است. همه ما در تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس مصمم هستیم تا جام قهرمانی را به دست بیاوریم چون تمام دوران فوتبال ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


انتهای پیام/

برچسب ها: جام جهانی 2018
ارسال نظر
هلدینگ شایسته