دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1397 - 09:46
سرمربی تیم ملی تکواندو :

بدشانسی نگذاشت قهرمان آسیا شویم

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: می‌توانستیم عنوان اولی را در قهرمانی آسیا بدست آوریم اما بدشانسی‌ اجازه نداد به این مهم برسیم.
کد خبر : 283904

فریبرز عسگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد عملکرد تیم تکواندوی مردان در رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی ویتنام برگزار شد گفت: «زمان لازم را برای رسیدن به آمادگی ایده‌ال و لازم جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا نداشتیم اما با این وجود می‌توانستیم عنوان قهرمانی را بدست بیاوریم. برخی اشتباهات و بدشانسی ها این فرصت را از تیم ایران گرفت.»


وی ادامه داد: «البته پیش از اعزام به ویتنام می‌دانستیم که مسابقات قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های قدرتمندی همچون کره، چین، ازبکستان و دیگر کشورهایی که در جغرافیای تکواندوی دنیا جایگاه دارند میدان سختی است و به قولی به هیچ وجه از پیش برنده نیستیم. با همه این تفاصیر اگر اشتباهات پیش پا افتاده اتفاق نمی افتاد می توانستیم قهرمانی را از آن خود کنیم.»


سرمربی تیم ملی تکواندو تصریح کرد: «در این دوره از رقابت‌ها تیم ایران با کمی بدشانسی نیز روبرو شد. اگر پای فرزان عاشورزاده در دقایق پایانی سر نمی‌خورد قطعا نتیجه‌ای بهتر رقم می‌خورد. به هر صورت این اتفاقات جزئی از ورزش است و اجتناب ناپذیر.»


عسگری در پایان گفت: «باید از تمام شکست‌ها درس گرفت و در زمان باقیمانده تا برگزاری بازی‌های آسیایی به تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف پرداخت. از ابتدا هم هدفگذاری معطوف بازی‌های آسیایی بود و امیدوارم با تلاش در جاکارتا بهترین نتیجه را کسب کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته