دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1397 - 09:16

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز بازدید کرد

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات وفناوری ضمن بازید ازآزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز، بر لزوم استفاده از تجهیزات روز پزشکی در این آزمایشگاه تاکید کرد.
کد خبر : 283884

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کمیسیون دائمی هیات امنای آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز، از بخش‌های مختلف این آزمایشگاه از جمله TMS/MRI/FNIR/EEC/TES پردازش تصویر و پردازش سیگنال بازدید کرد.


برومند در این بازدید در جریان اهداف، رسالت و نحوه خدمات‌دهی به بیماران قرار گرفت و درگفت وگو با متخصصان مستقر در آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز، بر لزوم تجهیزات مدرن وسایل روز آزمایشگاهی، نیروهای تخصصی مورد نظر و خدمات‌دهی مناسب به بیماران تاکید کرد.


آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز(NBML) با شعار "توسعه همگرا در دانش و فناوری نقشه‌برداری مغز" در ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ با حضور معاون اول ریاست جمهوری و وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و دبیر ستاد توسعه علوم شناختی و جمعی از استادان و روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی افتتاح شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته