دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1394 - 12:29

انتصاب سرپرست پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سرپرست جدید پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
کد خبر : 28388

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، طی حکمی از سوی دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، اسماعیل پیرعلی خیرآبادی به‌عنوان سرپرست پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.


در بخشی از این حکم آمده است: با عنایت به‌مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری، به‌موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری منصوب می‌شوید.


انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف رئیس پارک را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید.


بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیئت‌علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق راهبردهای تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا کنید.


دکتر اسماعیل پیر علی دارای دکتری تخصصی بهداشت آبزیان از دانشگاه تهران عضو هیئت‌علمی دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین دانشگاه شهرکرد است. از مهم‌ترین سوابق اجرایی وی می‌توان به رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرکرد، معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان، رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان و مدیرکل شیلات و آبزیان استان اشاره کرد. گفتنی است پیش‌ازاین دکتر رحیم ابراهیمی ریاست پارک علم و فناوری استان را بر عهده داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته