دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1397 - 09:33
در نشست هم‌اندیشی کارکنان و استادان واحد شاهرود مطرح شد؛

ضرورت الگوی پوششی مناسب برای دانشگاهیان

نشست هم‌اندیشی کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار و بر بروزرسانی و تطبیق موضوعات فرهنگی با راهکارهای عملی و لزوم الگوی پوششی مناسب برای دانشگاهیان تأکید شد.
کد خبر : 283877

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این نشست که در ادامه سلسله نشست‌های هم‌اندیشی در امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بود جمعی از کارکنان و استادان نظرات و پیشنهاد‌های عملی خود را در مورد موضوعاتی چون پوشش و الگوی مناسب برای دانشگاهیان، اجرای برنامه‌های مناسب فرهنگی با توجه به ذائقه دانشجویان در دانشگاه و خوابگاه دانشجویی، ارتباط بیشتر مسئولان با دانشجویان در جهت سامان بخشی به امور فرهنگی، چگونگی تأثیرگذاری بیشتر اساتید و کارکنان در امور فرهنگی دانشگاه با راهبرد عملی سازی این امور، راهکارهای اجرایی امربه‌معروف و نهی از منکر و دیگر موضوعات ارائه دادند.


در این نشست‌ها که با حضور دکتر علی رضوانی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود همراه بود بر همکاری بیشتر استادان، کارکنان و دانشجویان در حوزه فرهنگی تأکید شد.


پخش کلیپ‌هایی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در ابتدای جلسات و بحث و تبادل‌نظر در مورد نظرات ایشان از دیگر برنامه‌هایی بود که در این نشست‌ها اجرا شد.


قرار است این سلسله نشست‌ها با حضور دانشگاهیان این دانشگاه به‌تناوب و با موضوعات مختلف برگزار شود تا به راهکارهای عملی امور فرهنگی بیشتر دسترسی یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته