دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1397 - 15:58
رئیس سازمان نقشه‌برداری در بازدید از واحد قزوین:

تعداد زیادی کسب و کار و ایده‌های نوآورانه در مراکز علمی وجود دارند

رئیس سازمان نقشه برداری کشور با توجه به بازدیدهای خود از مراکز علمی و تحقیقاتی کشور عنوان کرد که در بیشتر این مراکز خوشبختانه تعداد زیادی کسب و کار و ایده های نوآورانه وجود دارند.
کد خبر : 283816

به گزارش خبرنگار آنا، مهندس مسعود شفیعی رئیس سازمان نقشه برداری کشور و هیات همراه، با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، از بخش های مختلف و دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی این دانشگاه بازدید و با دانشجویان و محققان آن دیدار کردند..


وی پس از آشنایی با پروژه های در دست اجرای محققان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با قدردانی از دکتر موسی خانی به دلیل فراهم کردن شرایط آشنایی با ایده ها و پروژه های محققان این دانشگاه، گفت: سازمان ما، یک سازمان دانش بنیان و در حوزه اطلاعات مکانی سازمان متولی است و علاوه بر این که برای تولید داده نیاز به دانش و نیروی متخصص داریم، برای پردازش و استفاده از آنها به نحوی که قابلیت کاربرد داشته باشد و هم سرویس هایی که می تواند در زندگی مردم کاربرد داشته باشد تلاش می کنیم تا شرکت ها، ایده ها و کسب و کارهای نوآورانه را شناسایی و در حد خودمان از آنها حمایت می کنیم تا بتواند مورد استفاده قرار گیرد.


شفیعی ادامه داد: برخی از این ایده ها چون با فضای اجرایی مواجه نشده اند، ممکن است خام باشد و ما تلاش می کنیم آنها را با فضای واقعی آشنا کنیم.


وی با اشاره به بازدیدهای اخیر خود از مراکز تحقیقاتی مختلف از جمله پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، افزود: در بیشتر این مراکز خوشبختانه تعداد زیادی کسب و کار و ایده های نوآورانه وجود دارند که به مقوله اطلاعات مکانی ارتباط پیدا می کردند؛ یا در امر تولید داده مکانی شرکت هایی فعال بودند.


شفیعی با تحسین دستاوردها و پروژه های تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به منظور افزایش تعاملات و همکاری های دوجانبه، ابراز امیدواری کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته