دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1397 - 14:06

10 اثر جدید موسسه تدبّر در قرآن و سیره در نمایشگاه قرآن رونمایی می‌شود

مؤسسه تدبّر در قرآن و سیره با برپایی آیین رونمایی از 10 اثر جدید در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، میزبان علاقه‌مندان به این آثار می‌شود.
کد خبر : 283755

به‌گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، مؤسسه تدبّر در قرآن و سیره امشب سه شنبه 8 خرداد ساعت 22، میزبان علاقمندان به حضور در آیین رونمایی از 10 اثر جدید این موسسه است.


مجموعه‌ای مردمی حوزوی است که بیش از یک دهه در راستای مسئولیت‌پذیری دستور صریح قرآن و عترت به تدبّر در این دو موضوع و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، گام نهاده و با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، به معرفی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خود در عرصه تدبّر در قرآن و سیره اهل بیت پرداخته است.


غرفه این موسسه در ادامه برنامه‌های فرهنگی خود در نمایشگاه قرآن، ساعت 22 روز سه شنبه 8 خرداد ماه، با حضور حجت الاسلام مهدی مقامی، مدیر عامل موسسه تدبّر در قرآن و سیره، میزبان مراسم رونمایی از 10 عنوان از جدیدترین کتاب‌های این موسسه خواهد بود.


سیره امام رضا(ع)، تدبر در سیره حضرت معصومه سلام الله علیها، سیره امام حسن مجتبی(ع)، تدبر در سیره حسینیان، سیره امام حسن عسکری(ع)، سیره امام باقر(ع)، سیره امام صادق(ع)، تدبر در قرآن(چیستی، چرایی و چگونگی تدبر در قرآن از نگاه رهبر انقلاب اسلامی و درسنامه تدبر در قرآن(جزء1 و 2 سوره حمد و بقره) عنوان 10 کتابی است که امشب در غرفه این موسسه در نمایشگاه قرآن رونمایی می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته