دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1397 - 14:07

رویداد استارت‌‏آپ اسلامی- قرآنی نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

رویداد استارت‌‏آپ اسلامی - قرآنی با عنوان «طلوع برکت» با هدف آموزش تجربه محور در راستای کارآفرینی اسلامی و قرآنی از چهارشنبه ۹ تا جمعه ۱۱ خردادماه سال جاری، در نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن برگزار می شود.
کد خبر : 283748

به‌گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، رویداد استارت‌‏آپ اسلامی - قرآنی طلوع برکت، از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی به همت مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی از ۹ تا ۱۱ خردادماه، در کمیته رسانه مستقر در بخش رسانه و فضای مجازی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.


از ویژگی‌های این رویداد می‌توان به برگزاری یک کارگاه آموزشی ــ تجربی سه روزه، آموزش تجربه محور کارآفرینی اسلامی _ قرآنی، امکان همکاری با کارآفرینان برتر کشور، برگزاری کارگاه‌های جنبی تخصصی با بهره‌گیری از اساتید مجرب، اعطای گواهینامه معتبر، اهدای جوایز نفیس به سه تیم برتر و استقرار در مرکز رشد قرآنی جهاد دانشگاهی اشاره کرد.


محورهای هشت‌گانه این رویداد نیز شامل گردشگری و توریسم، هنرهای تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب ‏بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال، وب و اپلیکیشن و تولید محتوای چندرسانه‌ای می‌شود.


این رویداد سه روزه با همکاری کمیته رسانه مستقر در بخش رسانه و فضای مجازی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی برگزار می‏‌شود و از جمله نوآوری‏‌های این دوره از نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن کریم به شمار می‌‏آید.


این رویداد سه روزه شامل آیین افتتاحیه و اختتامیه و برگزاری کارگاه‏‌های آموزشی و ایده‏‌پردازی در محل سالن و در بخش جنبی فروشگاه متمرکز محصولات دیجیتال برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته