دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1397 - 12:52
هاشمی در جمع خبرنگاران:

نتیجه نهایی اجرای طرح ترافیک جدید مهر ماه مشخص می‌شود

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه نتیجه اجرای طرح ترافیک جدید در مهر ماه مشخص می‌شود، گفت: اگر طرح ترافیک جدید به اصلاحات نیاز داشته باشد آن را انجام خواهیم داد.
کد خبر : 283717

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پس از پایان یافتن شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران به مرور اتفاقات امروز صحن پرداخت و اظهار کرد: امروز در صحن شورای شهر از خانم‌های قهرمان فوتسالیست که در آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کرده بودند تقدیر کردیم و در ادامه نتایج و عملکرد طرح ترافیک جدید مورد بررسی قرار گرفت.


وی با بیان اینکه طرح ترافیک همچنان مشکلات و مواردی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد، افزود: امروز آقای پورسید آقایی هم در صحن شورای شهر حضور داشتند و توضیحاتی را در خصوص نتایج اجرای طرح ترافیک جدید مطرح کردند. پس از آن طرح دو فوریتی از سوی کمیسیون عمران و حمل و نقل درباره بررسی مشکلات آژانس‌ها و وانت‌بارها در طرح ترافیک جدید در قالب طرح دو فوریتی مورد بررسی قرار گرفت.


هاشمی تصریح کرد: اما چون دو فوریت آن رای نیاورد از دستور خارج شد و قرار است در کمیسیون مربوطه مورد بررسی قرار گیرد تا هر چه زودتر درباره آن تعیین تکلیف نهایی انجام شود.


رئیس شورای شهر تهران با اشاره به دیگر دستور جلسه امروز شورای شهر عنوان کرد: تخلفات ساختمانی موضوع دیگری بود که مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس آن شهرداری موظف شد تا طرح جامعی را برای کاهش تخلفات ساختمانی ارائه دهد.


وی در پاسخ به این سوال که آیا طرح ترافیک مخالفان و معترضانی داشته است یا خیرگفت:‌ طرح ترافیک موفق بوده و از نظر عموم در محدوده سی و یک کیلومتری طرح ترافیک مشکلی گزارش نشده البته در ماه مبارک رمضان نمی‌توان به صورت کامل در این باره اظهار نظر کرد و نتیجه اصلی اجرای این طرح در مهر ماه مشخص می‌شود. ما امیدواریم این طرح رضایت عموم را در آینده به دنبال داشته باشد.


رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که اگر طرح ترافیک جدید اصلاحاتی لازم داشته باشد آن را انجام می‌دهید یا خیر، گفت: ما اصلاح‌طلب هستیم و اگر طرح ترافیک جدید اصلاحاتی لازم داشته باشد آن را انجام خواهیم داد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته