دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1394 - 12:49

سرپرست واحد گرمسار: دستیابی ایران به توافق هسته‌ای همچون برگ زرینی در تاریخ ثبت خواهد شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در پی اعلام موفقیت مذاکرات هسته‌ای گفت: دستیابی غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران به توافق هسته‌ای همچون برگ زرینی در تاریخ ثبت خواهد شد.
کد خبر : 28365

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو با تبریک این پیروزی به ملت شریف ایران گفت: دستیابی غرورآفرین جمهوری اسلامی ایران به توافق هسته‌ای، حاصل هدایت‌ها و رهنمودهای مشفقانه رهبر فرزانه انقلاب، درایت دولت تدبیر و امید، پایداری و استقامت ملت شریف ایران و مجاهدت صادقانه و مجدانه و پافشاری تیم مقتدر مذاکره کننده هسته‌ای و در راس آن دکتر محمدجواد ظریف است.


وی با تاریخی خواندن این توافق افزود: این دستاورد بزرگ و غرورآفرین در کنار سایر دستاوردهای بزرگ ملت ایران، همچون برگ زرینی در تاریخ ثبت خواهد شد و رویکرد صلح‌طلبانه و حقانیت صلح‌آمیز بودن مساله هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت و حامل صلح و دوستی در جهان است.


سرپرست واحد گرمسار با قهرمانانه خواندن این توافق تاریخی و اثبات اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزود: قدرت‌های جهانی، برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت شناخته‌اند و جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان داد که با منطق و تعامل می‌توان پیچیده‌ترین مشکلات و مسائل خود را با گفتمان و مذاکره حل و فصل کرد.


میرساردو افزود: ان‌شاءالله در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی و سال همکاری‌های گسترده‌ دولت و ملت نامگذاری شده، شاهد توفیقات روزافزون و پیشرفت های گسترده و غرور آفرین ملت عزیز ایران در تمام عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته