دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قدردانی جهانگیر الماسی از توجه هوشمندانه به حوزه سینما در نمایشگاه قرآن

جهانگیر الماسی گفت: باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توجه هوشمندانه به حوزه سینما در نمایشگاه قرآن تشکر ویژه کرد.
کد خبر : 283308

به‌گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، فیلم سینمایی «ایستگاه متروک» نوشته عباس کیارستمی و کامبوزیا پرتوی و به کارگردانی علیرضا رئیسیان در شامگاه هشتمین روز از برگزاری این نمایشگاه با حضور جهانگیر الماسی در محل سالن سینمایی نمایشگاه قرآن، اکران و پس از آن جلسه نقد و بررسی فیلم با حضور اصغر امیرنیا مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت برپا شد.


جهانگیر الماسی با نقد و بررسی فیلم «ایستگاه متروک»، درخصوص نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه قرآن اقدامی بسیار هوشمندانه و خردمندانه است.


این بازیگر و کارگران سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه سینما از مهمترین و قدرتمندترین رسانه‌های دنیا است، گفت: کنترل منابع انسانی و تربیت اجتماعی در همه جای دنیا معمولا از طریق سینما شکل می‌گیرد.


جهانگیر الماسی در پایان گفت: باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توجه هوشمندانه به حوزه سینما در نمایشگاه قرآن تشکر ویژه کرد.


بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان با شعار «قرآن؛ چلچراغ هدایت» در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته