دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1397 - 14:58
دبیر فدراسیون جودو در گفت‌وگو با آنا؛

میزبان جام باشگاه‌های آسیا هستیم/ آماده سازی 6 تیم برای جاکارتا

دبیر فدراسیون جودو گفت : در حال آماده‌سازی 6 تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی هستیم و در این میان امیدواریم وزارت و کمیته ملی المپیک همچون گذشته حمایت‌های خوبی از فدراسیون داشته باشند.
کد خبر : 283250

امیرحسین سیاحی دبیر فدراسیون جودو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد تدارک 6 تیم برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: «در رشته های جودو، کوراش و جوجیتسو در دو بخش مردان و زنان درحال آماده سازی تیم ها جهت اعزام به اندونزی هستیم که این کار واقعا سخت و سنگین است. در تمام این تیم‌ها امید کسب مدال داریم و امیدوارم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در زمان باقی مانده با شروع مسابقات نیز همچون گذشته از فدراسیون حمایت کنند.»


وی ادامه داد: «البته در کنار بحث آماده سازی تیم ها برای جاکارتا برنامه های دیگر فدراسیون همچون برنامه ریزی برای مسابقات قهرمانی کشور و لیگ نیز در حال انجام است. قصد داریم مسابقات قهرمانی کشور را در 6 مرحله برگزار کنیم. رقابتهای نوجوانان پسر و جوانان و نوجوانان دختر نیز به میزبانی استان البرز به انجام می رسد و درنیمه دوم سال نیز میزبان جام باشگاه های آسیاخواهیم بود که میزبان این مسابقات بعد از برنامه های ریزی های لازم اعلام می شود.»


دبیر فدراسیون در مورد شرایط اردوهای تیم‌های ملی بیان کرد: «خوشبختانه وضیعت اردوها در تیمهای مختلف ملی خوب است و امیدوارم در زمان باقی مانده نیز مربیان بتوانند به بهترین نحو نفرات برای بازیهای آسیایی آماده کنند. قطعا فدراسیون همچون گذشته حمایت همه جانبهای از اردوها تیمهای ملی خواهد داشت.»


انتهای پیام/

برچسب ها: جاکارتا جودو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته