دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1397 - 12:28

دومین کنفرانس ملی کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود

دومین کنفرانس ملی کارآفرینی توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
کد خبر : 283237

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف "دومین کنفرانس ملی کارآفرینی" را در روزهای 20 و 21 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.


این کنفرانس محلی برای تبادل نظرات و آرا و بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و توسعه نقش دانشجویان و استادان در تحقق این مهم است. توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و استادان، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس دو روزه است.


لازم به ذکر است، فرصت‌ها و تهدیدهای کارآفرینی فردی و سازمانی در زیست بوم کارآفرینی ایران، فرصت‌ها و تهدیدهای کارآفرینی عمومی و دولتی در زیست بوم کارآفرینی ایران، فرصت‌ها و تهدیدهای کارآفرینی فرهنگی و اجتماعی در زیست بوم کارآفرینی ایران، راهکارهای تقویت و توسعه کارآفرینی در فضای کسب و کار امروز ایران، آثار،‌ محدودیت‌ها و الزامات کارآفرینی در بستر فناوری اطلاعات، نهادهای عمومی (رسانه‌ها،‌ آموزش و پرورش و آموزش عالی) و زمینه سازی برای کارآفرینی و روش‌های تامین مالی برای راه اندازی کسب و کار در زیست بوم کارآفرینی ایران محورهای دومین کنفرانس ملی کارآفرینی خواهد بود.


گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال مقالات ‌۱۵ مهرماه ۹۷ اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://entconf.sharif.ir مراجعه نمایند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته