دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1397 - 09:41
سعید ملایی:

آسیب دیدگی ام زیاد جدی نیست

قهرمان جودوی جهان گفت: برای حضور در اردوی مشترک ژاپن و مسابقات لیگ آلمان آماده می شوم هر چند که کمی مصدوم هستم اما جدی نیست.
کد خبر : 283056

سعید ملایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا در مورد برنامه‌هایش تا زمان حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا عنوان کرد: در کل وضعیت‌ام خوب است و مشغول پیگیری تمرینات هستم. آماده حضور در اردوی مشترک ژاپن می شوم و دهم ماه جاری به همراه دیگر ملی پوشان در این برنامه حاضر خواهم شد.


وی ادامه داد: این اردو می تواند نقش تاثیرگذاری در روند آماده سازی نفرات داشته باشد و سعی می‌کنم بهترین استفاده را از این برنامه داشته باشم. بعد از پایان اردو به آلمان می‌روم تا مسابقات را در لیگ این کشور دنبال کنم. البته این برنامه دو، سه روزه است و بلافاصله بعد از این مسابقات برای حضور در گرند پری کرواسی آماده می‌شوم.


دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی اظهار داشت: پیش از بازی‌های آسیایی نیاز دارم که میدانی همچون کرواسی مبارزه کنم و سعی می‌کنم از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنم. تمام تلاشم این است که بهترین نتیجه را در بازی های آسیایی جاکارتا کسب کنم و مطمئنم می‌توانم به این هدف برسم.


ملایی گفت‌: در دو سفر اخیر تیم به روسیه و چین به همراه مابقی تیم اعزام نشدم تا با کمی استراحت از بند آسیب‌دیدگی جزئی که در ناحیه دنده‌ام دارم رهایی پیدا کنم.‌البته این موضوع مشکل خاصی نیست اما با این حال بهتر دیدیم که هر چه سریعتر رفع شود. شرایط در کل خوب است و آرامش در حال پیگیری تمرینات هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته