دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1397 - 12:50
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی :

دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی طلایی برای ورزش کشور است‌

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه آزاد منشا تحولات عظیمی در ورزش کشور بوده و مسئولان در عرصه ورزش باید قدردان دانشگاه آزاد باشند‌.
کد خبر : 283049

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کمال جوانمرد مدیرکل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با محمد مهدی زاهدی‌ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.


زاهدی ضمن تبریک به مناسبت انتصاب جوانمرد گفت: جوانمرد چهره نام آشنای ورزشی است و خوشحالیم که او سکاندار ورزش دانشگاه آزاد اسلامی شده‌است و شک نداریم با توانمندی‌هایی که از او سراغ داریم تحولی عظیم در ورزش دانشگاه آزاد به وجود خواهد آمد.


وی افزود‌: دانشگاه آزاد اسلامی فرصتی طلایی برای ورزش کشور است و تمام فدراسیون‌ها می‌توانند از توان دانشگاه آزاد بهره ببرند. دانشگاه آزاد منشا تحولات عظیمی در ورزش کشور بوده و مسئولان در عرصه ورزش باید قدردان دانشگاه آزاد باشند‌ زیرا تاثیرات مثبت و سازنده این دانشگاه در علمی شدن ورزش کشور بر کسی پوشیده نیست.


زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش دانشگاه آزاد یک ارزش و معروف است و از نگاه ویژه مسئولان دانشگاه آزاد به ورزش تشکر می کنیم که توانسته سطح سلامت و شادابی را ارتقاء دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته