دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1397 - 12:21
وزیر بهداشت:

توسعه اورژانس هوایی کشور در جهت خدمت به مردم است

وزیر بهداشت ضمن اعلام افروده شدن 6 فروند بالگرد به اورژانس هوایی کشور، تصریح کرد: بزدوی 6 فروند دیگر به ناوگان اورژانس هوایی کشور افزوده می‌شود.
کد خبر : 283029

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر سید حسن هاشمی در آیین رونمایی از 6 فروند بالگرد پیشرفته اورژانس هوایی با اشاره به اینکه شرکت هلی کوپتری آوا سلامت، که اولین تشکیلات هوایی غیرنظامی کشور است، با هدف مقدس کمک به بیماران و مصدومان راه اندازی شده است، افزود: ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی به مردم، کار سختی است، زیرا برخی از بدخواهان و دشمنان مردم، در مسیر این اقدامات، مشکل تراشی می‌کنند.
هاشمی با بیان اینکه 6 فروند بالگرد پیشرفته جدید اورژانس هوایی بعد از 2 سال تلاش و مذاکره خریداری شد و 6 فروند بالگرد اورژانس هوایی دیگر نیز به زودی به ظرفیت کشور در این زمینه اضافه می‌شود، تصریح کرد: این بالگردها از بهترین نمونه‌های اورژانس هوایی در جهان هستند و وزن سبک، سرعت بالا در پرواز، صدای کم و قدرت مانور بالا در محیط های شهری و بیمارستان‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های آنها به شمار می‌رود.


وزیر بهداشت در ادامه با اشاره به اینکه تمام خدمات وزارت بهداشت از جمله اورژانس هوایی در جهت خدمت به مردم بوده است، یادآور شد: باید حاصل این خدمات رضایت مردم باشد و مردم بدانند که حکومت و دولت به فکر آنها است و در جهت رفع مشکلات آنها تلاش می‌کند. زمانی لبخند رضایت برای ما حاصل می‌شود که بالگردهای اورژانس در روستاها به نجات جان مردم اعم از سالمندان، زنان و کودکان کمک کنند.


هاشمی همچنین گفت: انقلابی‌گری، یعنی اینکه در نهایت آرامش، وسیله آسایش و رفع مشکلات مردم را فراهم کنیم.
وزیر بهداشت در ادامه نیز گفت: از تمام شرکای وزارت بهداشت در چند سال گذشته از جمله ارتش، هوانیروز، ستاد کل نیروهای مسلح و هلال احمر که به انجام بهتر خدمات اورژانس هوایی کمک کردند، تشکر می‌کنم. ما توانستیم با استفاده از 40 فروند بالگرد این دستگاه‌ها، تعداد زیادی از مردم ایران را از مرگ و معلولیت نجات دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته