دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1397 - 08:52

برگزاری جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد

جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با حضور رئیس، معاونان، اعضای هیات علمی، کارکنان، دانشجویان و خانواده آنها در تالار دکتر حیاتی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 282937

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در این مراسم آگاهی و علم و دانش را بزرگترین سلاح انسان برای مقابله با جهالت و رسیدن به کمال دانست که روند علم افزایی و دانش آموختگی تا پایان عمر انسان ادامه خواهد داشت.


وی پایان دوران تحصیل دانشگاهی را سرآغازی برای تحقیق و پژوهش و ورود به عرصه های بالاتر عنوان کرد و از دانشجویان خواست در این مسیر هیچگاه از تلاش و کوشش غافل نشوند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد افزایش تعداد دانشجویان و استقبال علاقه مندان به ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی را به دلیل آسان بودن تحصیل و بالابودن کیفیت آن دانست که مسئولان، استادان و کارکنان واحد تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی آرام و ایجاد بستر لازم برای تحقیق و پژوهش با فراهم کردن آزمایشگاه ها و کارگاه های به روز، کتابخانه مجهز به کتب فارسی، لاتین، تخصصی و عمومی، توسعه تحقیق و پژوهش و افزایش رشته های دکتری و کارشناسی ارشد مورد نیاز صنایع منطقه به کار می بندند و دانشگاه در پرداخت انواع وام های بدون سود و تقسیط شهریه دانشجویان نیز دریغ نکرده است.


در پایان این مراسم از 37 نفر از دانش آموختگان ممتاز رشته های مختلف تحصیلی تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته