دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت الاسلام صدیقی:

دانشگاه شریف در عرصه شعائر اسلامی جزو دانشگاه‌های شاخص است

امام جمعه موقت تهران گفت: دانشگاه صنعتی شریف در ابعاد مختلف جزو افتخارات محسوب می‌شود؛ این دانشگاه در بحث هیئت، مجالس مذهبی و ایجاد فضای فرهنگی، الهی و حسینی جزو دانشگاه‌های شاخص است.
کد خبر : 282900

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت الاسلام صدیقی حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت بیستمین سال تاسیس هیئت الزهرا دانشگاه صنعتی شریف گفت: ۹۸ درصد از شهدایی که تقدیم انقلاب شده‌اند حاصل هیئت‌های مذهبی و برکات مجالس امام حسین هستند.


وی افزود: هیئات سهم مهمی در تاسیس و بقای انقلاب و شکستن صورت آمریکا و قدرت‌های باطل داشته اند به گونه‌ای که امروز دنیای غرب به راحتی از ما می‌ترسد. روزی این قدرت‌های باطل و غده‌های سرطانی برای ما مانند هیولا بودند، اما امروز این کشور‌ها تحت شدیدترین حالات روحی قرار دارند و در ناامنی کامل به سر می‌برند و این حاصل هیئت‌ها است.


وی پیشرفت‌های علمی، صنعتی و هسته‌ای را حاصل توسل به ائمه دانست و افزود: زمانی من در شب عاشورا به دانشگاه صنعتی شریف دعوت و در جمع دوستانی که مشغول ساختن ماهواره بودند حاضر شدم در این پروژه ۲۸ نفر فعالیت می‌کردند که همگی اهل نماز شب و توسل بودند و به گفته دوستان زمانی که این عزیزان به بن بست علمی می‌رسیدند به تربت امام حسین (ع) تبرک می‌جستند.


امام جمعه موقت تهران گفت: ما امروز به جایی رسیده ایم که دین ما هم دنیای ما را اداره و هم آخرتمان را آباد می‌کند.


صدیقی بیان کرد: وجود ۶۰ هزار مخاطب در ایام عاشورا جزو خصایص دانشگاه صنعتی شریف در بین دانشگاه‌ها است با این وجود اگر امروز این دانشگاه می‌درخشد بدانید که حضرت زهرا (س) شما را پذیرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته