دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1397 - 14:53
نصرالله عبداللهی:

استقلال و پرسپولیس توانایی حذف قطری ها را دارند/ باقی‌ماندن تیام در جمع آبی پوشان

سرپرست تیم استقلال گفت: مذاکرات لازم با تیام صورت گرفته و او بار دیگر با پیراهن استقلال به میدان می رود.
کد خبر : 282871

نصرالله عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص دیدار استقلال با السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «بازی جالبی در انتظار استقلال خواهد بود و می توانیم این توقع را داشته باشیم که به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم. السد تیم خوبی است و نایب قهرمان لیگ ستارگان قطر شد ولی شرایط استقلال بهتر از این تیم است. ما رشد بسیار خوبی کردیم و این توانایی را داریم تا با شکست السد به مرحله بعدی صعود کنیم.»


وی درباره اینکه استقلال با قرعه بهتری نسبت به پرسپولیس مواجه شد، گفت: «شاید پرسپولیس با حریف سخت تری رو به رو شد ولی فوتبال ما همیشه از قطر بهتر بوده است و هر بار هم که برنده نشدیم به دلیل آن بوده که خودمان کوتاهی کرده ایم. السد پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا توسط استقلال حذف شده است و این بار هم باید بتوانیم بر این تیم غلبه کنیم.»


سرپرست تیم استقلال درباره اینکه تیم های قطری با جذب ستاره های نامی به مصاف نمایندگان ایران خواهند آمد و استقلال می تواند به گونه ای خود را تقویت کند که بدون مشکل از سد السد بگذرد، اظهار کرد: «قطعا وینفرد شفر می داند که تیمش به چه بازیکنانی برای موفق شدن در لیگ قهرمانان آسیا نیاز دارد. او نفراتی را انتخاب خواهد کرد که قدرت تیم را افزایش دهند و استقلال بتواند تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان خود را بالا بکشد. جذب بازبکنانی نظیر تیام نشان دهنده آن است که شفر دست روی چه بازیکنان ارزشمندی می گذارد.»


وی در خصوص اینکه تیام با درخششی که داشته پیشنهادهای خوبی گرفته و قصد دارد به الکویت کویت بپیوندند، عنوان کرد: «تیام فصل آینده هم در استقلال خواهد بود. او به تیم دیگری نمی رود. وی برای بردن مادرش به مکه به کویت رفته تا در آنجا ویزا بگیرد و سپس به عربستان برود. مذاکرات لازم با این مهاجم صورت گرفته و او بار دیگر با پیراهن استقلال به میدان می رود.»


عبداللهی در خصوص حفظ دیگر ستاره های استقلال نیز بیان کرد: «همان طور که قرارداد جباروف تمدید شد، الباقی بازیکنان تیم هم قراردادشان تمدید می شود. بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بهتر از استقلال به کجا بروند. همه کارها از سوی مدیران تیم در حال انجام شدن است و یکایک بازیکنان مدنظر شفر قراردادشان را به ترتیب با تیم تمدید می کنند.»


وی در مورد اینکه به نظرش احتمال برگزاری دربی سرخابی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا چقدر است، تصریح کرد: «کار هر دو تیم دشوار است. آمار تیم الدحیل بهتر است ولی السد هم این فرصت را دارد که با جذب بازیکنان توانمند قدرتش را افزایش دهد. به نظرم استقلال و گرسگولیس باید با تمرکز بالا و دقت فراوان با حریفان خود بازی کنند. ما بارها ثابت کرده ایم که از قطری ها بهتر هستیم و این بار هم باید نشان دهیم که فوتبال ایران شایستگی های بیشتری نسبت به حریف عربی اش دارد.»


سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه استقلال در بازی رفت میزبان است و در بازی برگشت میهمان، بیان کرد: «قطعا حریف قطری با انجام بازی دفاعی و استفاده از ضد حملات به دنبال رسیدن به گل است تا با اندوخته مناسبی به قطر برگردد. باید به شکلی بازی کنیم که برنده شویم و دروازه مان باز نشود. جای نگرانی نیست. شفر مربی با تجربه ای است و تیم های عربی را به خوبی می شناسد. به گونه ای تیمش را به زمین می فرستد که برنده شویم.»


عبداللهی درباره خط خوردن امید نورافکن، سید حسین حسینی و وریا غفوری از فهرست تیم ملی در جام جهانی گفت: «باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. او مسئول نتایج فوتبال ایران در جام جهانی است. قطعا برنامه ای دارد که برخی بازیکنان شایسته را با خود نبرده است. او براساس برنامه ای که دارد ترکیب مدنظرش را می چیند. البته حسرت نرفتن به جام جهانی برای آنهایی که خود را لایق حضور می دانستند همواره باقی می ماند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته