دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1397 - 15:06
قائم مقام شهرداری منطقه 6 تهران اعلام کرد؛

تمهیدات لازم برای ایام ارتحال حضرت امام و لیالی قدر در قلب پایتخت

قائم مقام شهرداری منطقه 6 تهران از آمادگی مجموعه مدیریت شهری جهت خدمت رسانی به زائرین و سوگواران ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی خبر داد.
کد خبر : 282548

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی منطقه 6، حبیب الله غفوری با اعلام اینکه شهرداری منطقه 6 تمامی تمهیدات لازم برای ایام ارتحال حضرت امام و لیالی قدر را فراهم کرده است، اظهار کرد: باتوجه به تقارن لیالی قدر و شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) با سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی برنامه ریزی‌های لازم به منظور رفاه حال شهروندان در سطح منطقه صورت گرفته است.


قائم مقام شهرداری منطقه 6 در ادامه گفت: معاونت‌های مختلف تمام توان خود را بکار گرفته‌اند تا مردم شریف و مومن بتوانند در مراسم مذهبی این ایام با فراغ خاطر شرکت کنند.


غفوری در ادامه افزود: امسال نیز بر اساس سنت سال‌های گذشته، از روز نخست ماه مبارک رمضان تمامی معاونین و مدیران شهری منطقه به همراه شهردار منطقه هرروز در یکی از مساجد منطقه فریضه نماز جماعت ظهر و عصر را بجا آورده و پاسخگوی سوالات، مطالبات و خواسته‌ای شهروندان هستند.


قائم مقام شهرداری منطقه 6 تصریح کرد: امسال نیز با همراهی و مساعدت خیرین بسته‌های ارزاق تامین و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت و امسال شاهد حضور گسترده‌تری از سوی نیکوکاران بودیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: لیالی قدر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته