دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1397 - 17:25
کارشناس فوتبال در گفت وگو با آنا؛

تیم‌های قطری از استقلال و پرسپولیس می‌ترسند

کارشناس فوتبال گفت: تیم‌های قطری از رویارویی با نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هراس دارند.
کد خبر : 282532

بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تقابل تیم‌های ایرانی با نمایندگان قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی به مراتب سخت‌تر از مراحل قبل است و تیم‌هایی که به این مرحله صعود کرده‌اند تمام تلاش خودشان را انجام می‌دهند تا به جمع 4 تیم برتر آسیا راه پیدا کنند. دو تیم قطری هم در مراحل قبل نشان دادند که از قدرت بالایی برخوردارند و قطعا کار را برای نمایندگان ایران سخت خواهند کرد اما نباید فراموش کنیم که دو تیم ایرانی در دور گروهی صدرنشین بودند و در مرحله قبل هم توانستند به راحتی از سد حریفان خودشان عبور کنند.»


وی افزود: «همیشه بازی در ورزشگاه آزادی برای تیم‌های عربی سخت است و استقلال و پرسپولیس باید کار را در تهران یکسره کنند. تیم‌های عربی از جو ورزشگاه آزادی می‌ترسند و این فرصت خوبی به سرخابی‌ها می‌دهد که از این وضعیت به نفع خودشان استفاده کنند.»


کارشناس فوتبال در مورد تغییرو تحولات احتمالی که در استقلال و پرسپولیس رخ می‌دهد بیان کرد: «برنامه ریزی لیگ قهرمانان آسیا به گونه‌ای است که قطعا تیم‌ها با تغییراتی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد. در بین تیم‌های ایرانی هم فکر می‌کنم استقلال تغییرات بیشتری نسبت به پرسپولیس داشته باشد و این مساله کار را برای آنها سخت می کند. مدیران دو باشگاه باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که با کمترین تغییرات فصل بعد را شروع کنند.»


ذوالفقارنسب در خصوص حمایت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از دو نماینده ایران در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: «تیم‌های قطری با بیشترین بودجه ممکن مقابل ایرانی‌ها قرار می‌گیرند و وزارت ورزش باید حمایتش را از نمایندگان ایران آغاز کند. در این مرحله نیازمند یک حمایت همه جانبه از سوی همه ارگان‌ها و مخصوصا فدراسیون فوتبال هستیم که تیم‌های ما بتوانند این مرحله را با سربلندی پشت سر بگذارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب