دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1397 - 14:00
چمران در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

جمنا در حال برنامه ریزی برای انتخابات 98/ راهبرد اصولگرایان همگامی و همکاری

یک عضو شورای مرکزی جمنا گفت:جبهه مردمی انقلاب در حال برنامه ریزی و تدوین برنامه برای انتخابات 98 است.
کد خبر : 282516

مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آنا با بیان اینکه فرصت کم تبلیغات مانع نتیجه گرفتن جمنا در انتخابات 96 شد گفت:نماینده جمنا با کسی رقابت می‌کرد که 4 سال روی آنتن و همه اخبار بوده و همه امکانات کشور را هم در دست داشته و کاندیدای معرفی شده جمنا کمتر از یک ماه فرصت داشت که خودش را به تمام ایران معرفی کند.


وی در ادامه با اشاره به اینکه سیاه نمایی‌ها و خبرسازی‌هایی که در تبلیغات انتخابات انجام شد در نتیجه آن تاثیر گذار بود تصریح کرد: اینکه رقبای ما بیان کردند کاندیدای جمنا در خیابان ها دیوار می‌کشد و یارانه‌ها را قطع می‌کند فضاسازی هایی که از خارج کشور هم القا شد به طوری که حتی در روستاها نیز این حرف‌ها گفته شد. متاسفانه تخلفاتی هم صورت پذیرفت که شورای نگهبان هم به آن اشاره کرد.


عضو شورای مرکزی جمنا همچنین افزود: مهم ترین نکته پیروزی رقیب این بود که دولت مستقر دولت اولش بود و عموما تا به حال همیشه دولت های دوم از همان دولت های اول انتخاب شدند و رقابت کردن در آن شرایط بسیار بسیار سخت است با تمام این تفاصیل ما برای اولین بارتوانستیم 16میلیون رای منسجم را جمع‌آوری کنیم که خود این یک موفقیت بزرگ بود.


وی در ادامه با بیان اینکه جمنا در حال تدوین برنامه برای انتخابات 98 است گفت: شاید صحیح نباشد که شرایط جمنا را بگویم ولی آن ها در حال برنامه ریزی و تدوین و تنظیم برنامه برای انتخابات هستند.


چمران با بیان اینکه مشکلات جمنا بررسی شده گفت: ما راهکارهای خود را برای رفع نواقص جمنا که کم هم نیست تدوین و آماده کرده ایم. اصولگرایان باید تمام ظرفیت خود را به کار بگیرند اگر همه کنار یکدیگر نیایند موفق نخواهند شد.


این عضو شورای مرکزی جمنا در پایان گفت: راهبرد ما این است که تمام کسانی که به انقلاب و رهبری و امام اعتقاد دارند می‌توانند ورود پیدا کنند و همکاری و همگامی کنند و مورد استقبال هم واقع می‌شوند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته