دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شریف:

پرتاب ماهواره شریف‌ست در اختیار دانشگاه نیست/ اغراق در ارائه آمار مهاجرت فارغ‌التحصیلان شریف

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شریف اعلام کرد آمار ارائه شده از مهاجرت فارغ‌التحصیلان شریف اغراق‌کننده است.
کد خبر : 282488

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا موحدی در نشست خبری صبح امروز درباره مهاجرت فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف گفت: آمار اغراق‌کننده‌ای در این زمینه وجود دارد که صحیح نیست، آمارها نشان می‌دهد که مهاجرت فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف برای ادامه تحصیل مانند سایر دانشگاه‌های ایران است.


وی از فعالیت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف برای حل معضلات کشور خبر داد و در پاسخ به آنا در این زمینه بیان کرد: اثرگذاری شریف در حل معضلات کشور کاملا مشهود است، مثلا در حل معضل دریاچه ارومیه دانشگاه شریف حضور فعال داشته است تاجایی که تیم اجرایی حل این معضل در دانشگاه شریف مستقر هستند.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شریف در رابطه با تاخیر در پرتاب ماهواره شریف‌ست گفت: دانشگاه کارش را در زمینه این ماهواره انجام داده ولی اینکه ماهواره چه زمانی پرتاب شود یک سیاست‌گذاری کشوری است و دانشگاه دخالتی در این موضوع ندارد.


وی افزود: ما به عنوان دانشگاه وظیفه داشتیم ماهواره را به خوبی تحویل دهیم که این کار انجام شد و حالا آمادگی داریم در زمانی که تصمیم به پرتاب گرفته شد حضور داشته باشیم. البته سازمان فضایی در حال بررسی است و دانشگاه در این زمینه نقشی ندارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه شریف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته