دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1397 - 09:09
سرپرست واحد قائم‌شهر:

آسیب‌شناسی امور فرهنگی ضروری است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با توجه به بیش از سی سال سابقه فعالیت فرهنگی خود عنوان کرد که آسیب‌شناسی در امور فرهنگی امری بسیار مهم، حساس و ضروری به شمار می‌رود.
کد خبر : 282378

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید حسین ابراهیمیان در جلسه شورای مرکزی مجمع اسلامی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر، برپایی مراسم و فعالیت های فرهنگی را امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: «همه تشکل های دانشگاه باید با همکاری یکدیگر مراسم فرهنگی را به نحو شایسته برگزار کنند.»


سرپرست واحد قائم‌شهر با بیان اینکه دانشگاه باید در هزینه های ایجاد شده صرفه جویی کند نسبت به برگزاری برخی جلسات مشترک مجمع اسلامی اساتید با سایر حوزه های دانشگاه تأکید کرد.


وی خواستار اطلاع رسانی فعالیت های تشکل اسلامی اساتید از طریق خبرگزاری آنا، پیام رسان سروش و پیامک شد.


نقی سنائی دبیر مجمع اسلامی اساتید این دانشگاه هم هدف از برگزاری این نشست را ایجاد همدلی، همراهی و همکاری تشکل اسلامی با رئیس واحد در راستای ارتقای کمی و کیفی دانشگاه عنوان کرد.


درخواست پرداخت مطالبات اعضای هیأت علمی از جمله حق جذب استادان که بر مبنای عدالت و سوابق علمی، پژوهشی و فرهنگی، عدم تعطیلی آموزش در روزهای پنجشنبه و شنبه، استفاده از استادان جوان، فعال، پرتلاش و علاقه مند در انتصابات، ایجاد جلسه پرسش و پاسخ آزاد استادان با هیأت رئیسه دانشگاه، تأسیس کانون های علمی، نشریات علمی و ... موارد مطرح شده از سوی دبیر و اعضای تشکل در این جلسه بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته