سامانه شکایات مردمی از مشاغل سطح شهر ایجاد میشود
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، فرهاد افشار به مناسبت هفته روابط عمومی اظهار کرد: برای دستیابی به اهداف توسعه انسانی و به تبع آن توسعه شهری لازم است پیش از انجام طرحها و برنامههای شهری، اذهان عمومی را آماده کنیم و در جریان روند امور قرار دهیم؛ چراکه اطلاع شهروندان از روند توسعه می تواند زمینه ساز همراهی و همدلی در فضای شهری شود.
وی به دو نقش درون سازمانی و برون سازمانی روابط عمومیها اشاره کرد و افزود: آگاه کردن کارکنان از چگونگی سیاستها و خط مشیهای شرکت، اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص طرحهای در دست اجرا و پیش بینی شده، سنجش افکار درون سازمانی و برون سازمانی نسبت به مجموعه، ارتباط موثر با رسانهها در راستای معرفی فعالیتهای شرکت و ... از جمله فعالیتهای اثر بخش روابط عمومی است.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان این که یکی از مهمترین شرکتهای تاسیس شده در راستای ماموریتهای شهری، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر است، خاطرنشان کرد: این شرکت به وسیله ساماندهی مشاغل مزاحم، انتقال مشاغل قرمز به خارج از شهر، ایجاد زمینه سازگاری بین مشاغل ماندگار را فراهم میکند؛ به صورتی که با رعایت ضوابط و الزامات، تمام مشاغل بتوانند در شهر حضور داشته و خدمات لازم را به شهروندان ارائه کنند.
وی در ادامه با اشاره به پرتال شرکت ساماندهی و بخش "پرسش و پاسخ" طراحی شده در آن، اظهار کرد: در حال حاضر بخشی با عنوان "پرسش و پاسخ" در پرتال شرکت وجود دارد که پاسخ به سوالات متداول در آن بارگذاری شده است و شهروندان میتوانند از طریق ایمیل سوالات خود را در خصوص مباحث مربوط به شرکت مطرح کنند و قرار است در آیندهای نه چندان دور سامانهای طراحی شود که به واسطه آن شهروندان بتوانند شکایات خود را به صورت غیرحضوری به ثبت برسانند. این طرح سبب میشود به طور مثال شهروندی که در منطقه 20 زندگی میکند، برای آگاهی از شیوه حل مشکل خود مجبور به طی مسافت طولانی نشود و سریع تر بتواند با شرکت در ارتباط باشد.
افشار خاطر نشان کرد: پی گیری و ارتباط با شهروندان از جمله نکات مهمی است که روابط عمومی در ایفای آن نقش دارد.
انتهای پیام/