دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 خرداد 1397 - 12:44
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 اعلام کرد؛

نصب دوربین طرح ترافیک در خیابان ترکمنستان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 تهران از نصب دوربین ورود به محدوده طرح ترافیک در تقاطع خیابان ترکمنستان با کوچه یاسمن خبر داد.
کد خبر : 282231

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 7 تهران، حمیدرضا رنجبر با اعلام این مطلب افزود: با توجه به نصب دوربین ورود به محدوده طرح ترافیک، دستک‌های ترافیکی نصب شده در خیابان یاسمن جمع‌آوری و دسترسی شهروندان به معبر خیابان‌های ترکمنستان و وزوایی تسهیل شده است.


وی در ادامه با اشاره به احداث سرعتکاه در خیابان بهار جهت آرامسازی، کاهش سرعت خودروهای عبوری و افزایش ضریب ایمنی، گفت: با توجه به توقف غیر مجاز خودروها و بروز تصادفات در خیابان بهار، حسب کارشناسی و مطالعات انجام یافته اجرای طرح آرام‌سازی این خیابان در دستور کار قرار گرفت.


وی با تاکید بر اینکه با اجرای طرح فوق شاهد کاهش حوادث رانندگی در محدوده این خیابان خواهیم بود، عنوان کرد: بازگشایی و زمان‌دار کردن تقاطع خیابان‌های یوسفی و شهید بهشتی، انجام مطالعات امکان‌سنجی نصب پل عابر پیاده در محدوده پل‌چوبی، انجام مطالعات طرح اتوبوس مدرسه و انجام مطالعات امکان‌سنجی کاهش عرض خیابان شهید مدنی در طرح تفصیلی تنها بخشی از برنامه‌هایی است که در دستور کار این معاونت قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته